...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 3 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgło¶ nowe materiały
Download >> Programy


PSMplay

Autor: Segu

Licencja: Freeware
Wersja: 0.3
Język: Angielski
Rozmiar: 100 KB
Informacje dodatkowe:
Nie wymaga instalacji

DOWNLOAD


Playstation Media Player (w skrócie PSMPlay) jest niewielkim narzędziem do skanowania gier PSX w celu wyszukania zasobów medialnych, melodii czy filmików. Program pozwala na skanowanie gier w formie no¶nika (należy skonfigurować odpowiednio napęd komputera), b±dĽ bezpo¶rednio z obrazu gry ISO (*.BIN, *.CUE). Skanowanie gier PSX za pomoc± programu PSM Play jest łatwe, wygodne i przyjemne.

Pierwszy krok, jaki należy wykonać, to przeanalizowanie obrazu gry (File-Analize DAO Image). Gdy program przeanalizuje obraz, wy¶wietli komunikat z zapytaniem o zapisanie analizy w danym pliku (zapisujemy). Następnym krokiem jest otwarcie tej analizy w programie (File-Open Analize DAO Data). W nowym oknie wystarczy wskazać ¶cieżkę, któr± program ma odegrać. Dalej postępujemy już zależnie od tego, co chcemy w efekcie uzyskać.

Cechy programu:
- przyjazny interface programu,
- analizowanie gier (no¶nik lub obraz ISO),
- możliwo¶ć wyeksportowania zasobów medialnych jako:
* obraz
* film AVI
* ¶cieżka WAV


Program analizuje obraz DAO (albo bezpo¶rednio z czytnika CD) gry, następnym krokiem będzie zapisanie tej analizy i odczytanie jej (patrz kolejny obrazek).
Po odczytaniu pliku z analiz±, można wybrać jedn± z przeanalizowanych ¶cieżek, aby wczytać film (b±dĽ muzykę, gdyż też można)
Odczytany fragment można obejrzeć, a nawet wyeksportować do formatu *.AVI, aby można było wykorzystać w własnym projekcie.


Tekst: Krisuroku
email: krisuroku@op.pl