...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 2 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problem z grami || Zgłoś nowe materiały
Download >> Gry


Thief Story

Autor: ThiefStory

RPG Maker: VX
Wersja: Pełna
Gatunek: Action RPG
Język: Polski
Rozmiar: 120 MB
Ocena: 5/10

Informacje dodatkowe:
(brak)

DOWNLOAD


No to dzisiaj leci kolejna gra do Twierdzy - Thief Story. Nie mam weny, ale może się jakoś obejdzie ;). Autorstwa ThiefStory (tak, ten użytkownik ma taki nick, jak tutył gry). Jest z pod znaku VX - coraz nas więcej! Dobra, już się wygadałem, bierzemy się za reckę.

Tytuł sam mówi za siebie - jest to historia/opowieść (niepotrzebne skreślić) złodzieja, który wkradł się do policji, i... i.. i stracił pamięć z powodu spadnięcia z dużej wysokości. Och nie! - ten podtyp zaczynania się gry się znudził! Za dużo gothica, wiedźmina, planescape torment! Ale raczej tylko to splagiatował Thief. Później gadamy z człowiekiem, wykonujemy nie przymusowego questa i dopiero tu zaczyna się życie! Mamy masę questów, fajne nagrody i jeszcze sprite'y do tego ^_^. Wszystko jest wypasiste, oprócz tego motywu...

Mapki są w dobrym, wręcz prawie idealnym stanie. Miasto (w tym, w którym zaczynamy grę) jest podzielone na mniejsze mapki, gdyby je połączyć, wyszedłby piękny widok użycia tilesetów Macka. Przez cały pierwszy epizod jest noc, a ludzie żyją. Nie straszne im niewyspanie, oni musza jeszcze coś zrobić! A to wysadzić pomnik, popatrzeć się na marynarza. Nie jest to zbyt realne, może to jakieś ufoludki <(^_^). Do dialogów nie mam nic, są drobne błędy ortograficzne, da się wybaczyć. Walka to Tankentai Sideview Battlesystem, a tam rażą okropne obrazki z google. Fail... Mało battlersów? Mamy wiele stron z grafikami do makera: twierdza, tsukuru, titek, rmxppl, zamthir, ultima... na pewno coś by się znalazło! A najwięcej na anglojęzycznych stronach, tam tego masz po pachy. Tekst podsumowywujacy walkę razi, zacytuję "Pokonałeś pedała! Dostajesz tyle złota i tyle exp." Jakby nie było innych wyrażeń. Gra jest ogólnie łatwa; ważne by robić dużo questów, a za nie - otrzymywać nagrody.

Tilesety... Już wiecie? Mack. Normalka w RPGVX. Jakby nie było innych... Skryptów jest tam masa, a między innymi to: system otwierania zamków (bardzo fajny i przydatny!), niestandardowa walka (wspominałem...), lokacja na mapie (w lewym dolnym rogu pisze, gdzie się znajdujemy), HUD (trochę przydatny), nowy styl menu (w angielskim języku o(_ _o) ) i kilka innych duperelków. Charsety też Mack'owe, znajdziemy kilka z RPGXP. Ładnie wyglądają, chociaż stylami to daleko od siebie są. Muzyczki na całe szczęście niestandardowe, chwała Bogu. Nic do nich nie mam - ładnie się komponują.

Gra ogółem jest drugim najlepszym tytułem, jakim grałem z pod znaku RPGVX. Pierwszym jest Magiczna Wieża (^_~), której chyba nikt nie przebije. Nie polecam, ponieważ Wy MUSICIE w to zagrać, a nie polecić.

Więzienie - idealne miesce na zrobienie zdjęcia pamiątkowego.

Wszystko wygląda bardzo ładnie, a to zasługa nieoficjalnego RTP - czyli tilesetom Macka i charactersom FSM.
Menu w grze też niczego sobie, jendego kopiuj-wklej, nawet szkoda zmieniać angielskich zwrotów.
No i na koniec - walka.


Tekst: Radek02
email: rgryczan83@gmail.com