...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 5
Pac Man


Wpadłem na pomysł stworzenia mini gierki w RPG Maker 2000. Włączałoby się ją np.: za pomocą przełącznika w salonie gier - oczywiście za drobną opłatą, po czym przenosilibyśmy się na arenę walki.

Jak ta gra miałaby wyglądać? Zwyczajnie :) Na pierwszym poziomie trudności nie byłoby za dużo trudnych rzeczy, co by się zmieniało w miarę twoich postępów. Zasady gry są proste - zebrać rozstawione na planszy złote kulki. Nie jesteśmy ograniczeni czasem, ale musimy pamiętać o potworach, które czyhają na nas w różnych zakątkach. Jak nas złapie taki osobnik, to tracimy jedno życie, których na całą grę mamy do dyspozycji tylko 3. Oczywiście, co jakiś czas znajdować się będą "znajdziki", które będą pomagały nam w eksterminacji wroga. Wygląd nowych poziomów zależy od twórcy gry.

Za ukończenie, pierwszego levelu dostaje się np.: 10 LK, gdzie LK to waluta obowiązująca w tej sali gier, czy na tym jarmarku. Potem możemy zamienić te pieniądze na przedmioty. Lub zbierać na jakiś super-hiper pancerz itd.


Autor: 7-Mały-7
email: maly-7@go2.pl