...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 10 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Jooble.org - pomożemy ci znaleźć godną pracę (domyślne wyszukiwanie: Game Developer)


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 5
Pac Man


Wpadłem na pomysł stworzenia mini gierki w RPG Maker 2000. Włączałoby się ją np.: za pomocą przełącznika w salonie gier - oczywiście za drobną opłatą, po czym przenosilibyśmy się na arenę walki.

Jak ta gra miałaby wyglądać? Zwyczajnie :) Na pierwszym poziomie trudności nie byłoby za dużo trudnych rzeczy, co by się zmieniało w miarę twoich postępów. Zasady gry są proste - zebrać rozstawione na planszy złote kulki. Nie jesteśmy ograniczeni czasem, ale musimy pamiętać o potworach, które czyhają na nas w różnych zakątkach. Jak nas złapie taki osobnik, to tracimy jedno życie, których na całą grę mamy do dyspozycji tylko 3. Oczywiście, co jakiś czas znajdować się będą "znajdziki", które będą pomagały nam w eksterminacji wroga. Wygląd nowych poziomów zależy od twórcy gry.

Za ukończenie, pierwszego levelu dostaje się np.: 10 LK, gdzie LK to waluta obowiązująca w tej sali gier, czy na tym jarmarku. Potem możemy zamienić te pieniądze na przedmioty. Lub zbierać na jakiś super-hiper pancerz itd.


Autor: 7-Mały-7
email: maly-7@go2.pl