...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 18 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Save slots


Witam,
nie będzie żadnych pseudo interek, przejdę odrazu do objaśniania kodów.

Więc najpierw odszukajmy w naszym edytorze RUBY Window_SaveFile ... Tam mamy pełne okienko, które wyświetla się nam jako okno zapisu gry.

Odszukujemy linijkę numer 20:

gdzie mamy file_index % [TUTAJ WSTAWIAMY ile slotów chcemy mieć] U mnie 6. Później musimy zmieniać tę magiczną liczbę jeszcze w innych zakładkach. Nastepnie po znaku [*] mamy cyferki po przecinkach. Czyli zmienne dot. rozmiarów okienka. W tym wypadku będzie ich 6.

Później przechodzimy do zakładki Scene_File ... I wszędzie gdzie mamy for i in 0..3 zmieniamy na 0..5 co da nam razem z liczbą 0 , 6 okienek w sumie.

Szukamy linijki 79 i zmieniamy index < 5 czyli również dotyczy to poruszania się kursora w stronę 6 okienek. Linijka 84 również poprawiamy % 6

Tak samo z 98.

Myslę ,że to wszystko... A jeżeli chodzi o grafikę w okienku to mógłbym osobną poradę napisać...
W razie pytań śmiało pisać.


Autor: Virdos
email: virdos@o2.pl
Pobierz:
  • Gra demonstracyjna: Save slots


  • Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
    2002-2024