...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Save slots


Witam,
nie będzie żadnych pseudo interek, przejdę odrazu do obja¶niania kodów.

Więc najpierw odszukajmy w naszym edytorze RUBY Window_SaveFile ... Tam mamy pełne okienko, które wy¶wietla się nam jako okno zapisu gry.

Odszukujemy linijkę numer 20:

gdzie mamy file_index % [TUTAJ WSTAWIAMY ile slotów chcemy mieć] U mnie 6. PóĽniej musimy zmieniać tę magiczn± liczbę jeszcze w innych zakładkach. Nastepnie po znaku [*] mamy cyferki po przecinkach. Czyli zmienne dot. rozmiarów okienka. W tym wypadku będzie ich 6.

PóĽniej przechodzimy do zakładki Scene_File ... I wszędzie gdzie mamy for i in 0..3 zmieniamy na 0..5 co da nam razem z liczb± 0 , 6 okienek w sumie.

Szukamy linijki 79 i zmieniamy index < 5 czyli również dotyczy to poruszania się kursora w stronę 6 okienek. Linijka 84 również poprawiamy % 6

Tak samo z 98.

Myslę ,że to wszystko... A jeżeli chodzi o grafikę w okienku to mógłbym osobn± poradę napisać...
W razie pytań ¶miało pisać.


Autor: Virdos
email: virdos@o2.pl
Pobierz:
  • Gra demonstracyjna: Save slots