...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Opis lokalizacji


Przedstawiam wam skrypt na lokacje :) w menu. Najlepiej by bylo jezeli byscie mieli swojego własnego CMS :)

a wiec zaczynamy :

Wchodzimy w Edytor skryptów kopiujemy następuj±co :

- Scene_Menu i nazywamy j± np: Menu2

teraz robimy nowy skrypt, naciskamy Insert i nazywamy go !!Windows_Location
do niego wklejacie ponizszy skrypt :



teraz wchodzimy do naszego Menu2, czyli Scene_menu skopiowanego.

Szukamy teraz :

@playtime_window = Window_PlayTime.new
@playtime_window.x = 250
@playtime_window.y = 96


po tym dajemy :

@location_window = Window_Location.new
@location_window.x = 250 #<----- tu podaje wasz wymiar X
@location_window.y = 96 #<----- tu podaje wasz wymiar Y


teraz odszukujemy :
@playtime_window.dispose

i ponim dodajemy :
@location_window.dispose

Teraz szukamy :
@playtime_window.update

i podnim dajemy :
@location_window.update

To wrzystko :)

wrzelkie uwagi lub problemy kierowac na kspark@tvteletronik.pl




Autor: Kspark
email: kspark@tvteletronik.pl
Pobierz:
  • CMS, menu "X" i lokalizacja