...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

CBS ala RPGME


Dzis skrypt bedzie przedstawiac Mofyfikacje pewnego skryptu zrobionego przez Kolesia "Naramura" ze strony http://naramura.kdn.ne.jp/game/sozai/3Dbattler.html (która już od dawna nie funkcjonuje, dopisek by Reptile 24-05-2013) jak widzicie tam s± 4 klatki animacji.

Moja modyfikacja bedzie wymagac jedynie 3 kratki (mniejsza o to) wytłumacze o co chodzi.

Skrypt pozwala nam na umieszczenie w grze BattleCharsetów z RM 2k3.

Pieknie i gładziudko wchodz± ale? jest jeden problem ☺ podstawowe rozmiary z 2k3 s± bardzo male, i CBS wygl±da niezbyt pieknie. Wiec kazdy obrazek Battlecharseta powinien miec oto takie rozmiary 288x768.

A teraz co do nazywania BattleCharów, i gdzie je wkleic

wklejamy je do folderu /character/

BattleCharesety nazywamy tak jak nazywa sie Character(animacja bohatera) + dodajemy b . Do BattleChar... tam gdzie jest wiecej poz animacji nazywamy j± np. 001-Fighter01_b1

pamietajcie o tym b1, zas tam gdzie jest malo klatek animacji nazywamy np. 008-Fighter08_b2

Teraz koncówka tego :

mamy np. animacje tego pierwszego gostka 001-Fighter01 wiec Battle chara (ten co ma duzo klatek animacji) nazywamy - 001-Fighter01_b1 drugi zas ten co ma mniej klatek 001-Fighter01_b2

Poniżej macie cały skrypcik:




Autor: Naramura, wytłumaczył Kspark
email: kspark@tvteletronik.pl
Pobierz:
  • CBS by Kspark