...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Zaawansowana wiadomość


Witam was ... po dluzszej przerwie

dzis przedstawie wam skrypt oraz porade ...
na ....

Udoskonalony System wiadomosci dobra jedziem z tym koksem wchodzimy w edytor skryptów.
odszukujemy Window_Message i robimy jego kopie która wklejamy nad MAIN
Dobra najtrudniejsze za nami

teraz wchodzimy do naszej kopii i lecimy, aż do 88 Linijki. Za tą linijką dajemy cos takiego:


tam gdzie są zapytajniki dajemy jakąs Litere która niema wyznaczonej zadnej funkcji przypuscmy ze naszą literą bedzie "H"

teraz pozostają nam te xxxx , co by tu znimi zrobic ?? hmmm np. level

czyli Poziom, ok wiec mamy


Noo ba mamy to i nic sie niedzieje ;/ kurka moze cos zle zrobilismy ?? nie nie wrzystko jest dobrze
Dobra teraz koniec RGSS... fuu jaka ulga ... robimy na mapce zdarzenie
dajemy wygladzik oczywiscie i dajemy w Poleceniach Wiadomosc

w puste pole wiadomosci wpiszemy np :

Czesc Frankejsztein mam \H[1] poziom a ty masz nadala \H[2] poziom.

pokaze nam oczywiscie ten spaniały dialog teraz jeszcze raz wytlumacze
  • \ <--- ona zawsze musi byc
  • H <--- Literaz do danej funkcji
  • [x] <--- nawiasik + numer np. Bohatera
i to wrzystko wrazie problemów pisac do mnie zpewnoscią pomoge Pozdro


Autor: Kspark
Email: kspark@tvteletronik.pl
Pobierz:
  • Gra demonstracyjna: zaawansowana wiadomość