...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 12 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Zmiana pory dnia


Już wam mówie jak to trzeba zrobić. Macie w drugiej zakładce, ekran, tam znajdziecie odcień. Żeby zrobić dzień trzeba ustawić wszystkie kolory (oprócz szarego) na 50, czas trwania zmiany barw zostawiamy taki jaki jest. żeby zrobić popołudnie najlepiej by było doać czerwonego 150, szary na 100, a dwa pozostałe kolory na 0. Żeby zrobić noc musimy dać pierwsze trzy kolory na -100, a szary na 0.

Nie jest to aż tak trudne, a jak widzicie to może się bardzo przydać, ponieważ można zrobić sobie odpowiednie klimaty,np. popełnisz jakąś zbrodnie i musisz skradać się przez miasto, najlepiej spisywała by się noc, albo jak strażnik ciebie zauważy, wtedy albo płacisz, albo walczysz. Popołudnie jest strasznie realistyczne dlatego że jest tak czerwone, jak by np. wulkan wybuchał. Oczywiście możecie zrobić własne klimaty, ale ja wam tylko podpowiedziałem, jak by było najlepiej zrobić. Gdy zastosujesz to w swojej grze i znajdzie się tam mój klimat, będę bardzo zadowolony.


Autor: Patioz
email: patioz@o2.pl
numer gg: 6618552
Pobierz:
  • Zmiana pory dnia


  • Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
    2002-2024