...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Zmiana pory dnia


Już wam mówie jak to trzeba zrobić. Macie w drugiej zakładce, ekran, tam znajdziecie odcień. Żeby zrobić dzień trzeba ustawić wszystkie kolory (oprócz szarego) na 50, czas trwania zmiany barw zostawiamy taki jaki jest. żeby zrobić popołudnie najlepiej by było doać czerwonego 150, szary na 100, a dwa pozostałe kolory na 0. Żeby zrobić noc musimy dać pierwsze trzy kolory na -100, a szary na 0.

Nie jest to aż tak trudne, a jak widzicie to może się bardzo przydać, ponieważ można zrobić sobie odpowiednie klimaty,np. popełnisz jak±¶ zbrodnie i musisz skradać się przez miasto, najlepiej spisywała by się noc, albo jak strażnik ciebie zauważy, wtedy albo płacisz, albo walczysz. Popołudnie jest strasznie realistyczne dlatego że jest tak czerwone, jak by np. wulkan wybuchał. Oczywi¶cie możecie zrobić własne klimaty, ale ja wam tylko podpowiedziałem, jak by było najlepiej zrobić. Gdy zastosujesz to w swojej grze i znajdzie się tam mój klimat, będę bardzo zadowolony.


Autor: Patioz
email: patioz@o2.pl
numer gg: 6618552
Pobierz:
  • Zmiana pory dnia