...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Łowienie rybek


Najpiew tworzymy 4 charactersy:
Spławika ( najlepier skopiować taki z wajch± i zmazać dół )
Gostka z wędk±
takich prożków które się pojawiaj± na wodzie jak ryba chlupie
i dwójnoga ( to formalno¶ć, jak nie chcecie to nie trzeba )


Teraz tworzymy 2 ikony
wędki
rybki


Teraz tworzymy przedmioty
wędki
rybki ( moze dodawać HP, co chcecie )


Robimy na wodzie event z 3 stronami
1 strona
jest równoległa, chodzi po ¶cieżce; x4 szybciej; z Wyższ± częstotliwo¶ci±:
Krok:
w dół
w lewo
w prawo
w górę
w prawo
w lewo
< powtarzaj>
< ignoruj ruch niemożliwy>


2 strona
Działa na przeł±cznik wędka
I.. Scieżka; normalnie; wyzsza
Twarz±:
w dol
w lewo
w prawo
w lewo


3 strona
dziala na zmienna: ilosc rybek
wieksza lub rowna 5 ( # tu ustawiacie ile rybek będzie dało się złowić )
i tu bez animacji
# to u góry jeżeli chcecie żeby rybki się wyczerpywały


Teraz robimy eventa z grafik± dwójnogu...

1 strona

<>Warunek wędka posiada
<>Pokaż wybór Rzuć wętkę, nic nie rób
: Rzuć wętkę
<> Ruszaj zdarzeniem: gracz: zmiana grafiki ( na gostka z wędk± )
<> Przeł±cznik Wędka = ON
<> Zmienna: łowienie = losowo (1...3)
<>Warunek zmienna łowienie =2
<> Czekaj 40
<> Wiad: Złowiłe¶ rybkę
<> Dodaj przedmiot: Rybka 1
<> Ruszaj zdarzeniem: gracz: zmiana grafiki ( na gostka bez wędki )
<> Przeł±cznik Wędka = Off
<> Zmienna ilo¶ć rybek = +1
# to u góry jeżeli chcecie żeby rybki się wyczerpywały
: Inne zdarzenie
<> Czekaj 40
<> Nie udało się.. TRY Again :p
<> Ruszaj zdarzeniem: gracz: zmiana grafiki ( na gostka bez wędki )
<> Przeł±cznik Wędka = Off
Koniec
: Nic nie rób
<>
Koniec
: Inne darzenie
<> Wiad: Najpierw trzeba mieć wędkę!


2 strona # to jeżeli chcecie żeby rybki się wyczerpywały
działa na zmienna ilosc rybek = 5 ( ile chcecie )

<>Wiad: Tutaj już nic nie złowisz!

Chyba nie muszę tłumaczyc że najpierw trzeba bochaterowi sprawić wędkę, można se j± kupic w sklepie :P. Co do rybek to można np. uzupełniać HP albo zarabiac :)

See Ya!


Autor: Grzeb (Kushi)
email: grzeb@o2.pl (kushi@o2.pl)
Pobierz:
  • Łowienie rybek