...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Włamywanie się


Jak sam tytuł wskazuje ta porada tyczy się włamywania. Jest kilka przeszkód które możemy zrobić, np drzwi zamknięte na klucz i skrzynkę z kodem. Oczywiście muszą być rozwiązania do tego. Jeżeli chodzi o drzwi to robimy w bazie danych w przedmiotach jakiś klucz do drzwi. Potem na drzwiach robimy warunek: Klucz do drzwi jest w posiadaniu. Jeżeli posiadamy taki klucz to robimy otwieranie się drzwi i teleport do domku. A zaś jeżeli klucza takiego nieposiadamy to w innych zdarzeniach robimy text: drzwi są zamknięte na klucz. To tyle jeżeli chodzi o drzwi, prosta rzecz tylko waruneczek.

Teraz skrzynia, skrzynia jest nieco trudniejsza robimy przyjmij liczbę ileś tam po przecinku dla zmiennej Skrzynia.

Text: podaj iluś tam cyfrowy kod (liczba ta wynika od liczby po przecinku).
Warunek: Zmienna 0001 Skrzynia == i pokolei te 6 liter
Text: Dostajesz to i owo
Dodaj przedmiot, broń lub przedmiot obronny. lub kasę.

Jeżeli chodzi o rzecy w regałach to wystarczy tylko porobić zdarzenia
Text: znajdujesz to i to
dodaj to co znalazłeś
przełącznik żeby już tego nie było

Miłego włamywania się.


Autor: P@tioz
email: patioz@o2.pl
gg: 8559300 Pobierz:
  • Włamywanie się