...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Przedmiot: wykrywacz


A więc ta porada jest o wykrywaczu ukrytych potworów. Zacznijmy od pocz±tku. Najpierw wejdĽmy do bazy danych i poróbcie jakie¶ potwory. Potwm włazicie do grup potworów i tam ze 3 potwory, które 2 z nich ukryj. Ukrywamy potwory klikaj±c na nich prawym przyciskiem myszy i zaznaczamy ukryj. Potem przesuwamy się na Typowe Zdarzenia i tam robimy nazwę 'wykrywacz'. Robimy polecenia: pokaż ukryte potwory [2] i [3]. Uwaga!: Trzeba pamiętać żeby ukryć tylko tamte dwa które się dorobiło, ten pierwszy którego zrobili¶my ma zostać zauważalny. Teraz przesuwamy się do przedmiotów i robimy przedmiot 'Wykrywacz'. Ustawiamy że nie jest on zużywalny i tam dajemy mu typowe zdarzenie z wykrywaczem. I to tyle, porada krótka i łatwa ale może na co¶ się przyda.


Autor: P@tioz
email: patioz@o2.pl
Pobierz:
  • Przedmiot: wykrywacz