...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 2 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Latanie


A więc w tej poradzie porobimy sobie troche w typowych zdarzeniach. Tak więc wejdźcie w baze danych i w typowe zdarzenia. Pierwsze typowe zdarzenie nazwijmy "Latanie". Robimy funkcje na równoległe zdarzenie z przełącznikiem "Można latać". Teraz w poleceniach robimy:
<>Warunek: Przycisk A został naciśnięty
<>Odegraj BGM: (jakie wybierzecie)
<>Ruszaj zdarzeniem: Gracz
: <>Tryb zjawy ON
<>Przełącznik: (najlepiej wybrać przełącznik i nazwać go "Nie można latać) = ON
<>Przełącznik: (wybieramy ten sam co jest jako przełącznik tego typowego zdarzenia, czyli Można latać) = OFF
Inne zdarzenie zostawiamy w spokoju.

Teraz zróbmy drugie typowe zdarzenie, najlepiej nazwać je Latanie: STOP. Robimy funkcje równoległe zdarzenie i
przełącznik Nie można latać (to ten sam który został przełączony na ON w tamtym zdarzeniu). Teraz polecenia:
<>Warunek: Przycisk A został naciśnięty
<>Odegraj BGM: jakie chcecie
<>Ruszaj zdarzeniem: Gracz
: <>Tryb zjawy OFF
<>Przełącznik: [Można latać] = ON
<>Przełącznik: [Nie można latać] = OFF
Inne zdarzenie zostawiamy w spokoju.
Dla tych którzy nie wiedzą to przycisk A = Z na klawiaturze :). Mam nadzieje że się spodoba. Narka



Autor: Patioz
email: patioz@o2.pl
Pobierz:
  • Latanie