...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Stawianie na mapie pułapek


tej poradzie naucze was jak zrobić umiejętno¶ć dzięki której możecie zastawić na stwora pułapke.

Potrzebne będ±:
- 6 zmiennych
- 2 przeł±czniki
- charset pułapki


Zaczynamy od stworzenia Potwora:

Robimy zdarzenie Potwór chodz±ce za bohaterem. Robimy drug± strone z grafik± martwego potwora

na przeł±cznik [¦mierć Potwora] = ON.

Robimy na mapie zdarzenie:

Ustawiamy przeł±cznik [Pułapka zastawiona] = ON tryb widmo oraz równoległe zdarzenie.
<>Zmienna [Potwór X] = Współżędna X zdarzenia Potwór
<>Zmienna {Potwór Y] = Współżędna Y zdarzenia Potwór
<>Zmienna [Pułapka X] = Współżędna X tego zdarzenia
<>Zmienna [Pułapka Y] = Współżędna Y tego zdarzenia
<>Ustaw Warunek: Zmienna Pułapka X równa Potwór X
<>Ustaw warunek: Zmienna Pułapka Y równa Potwór Y
<>Pokaż animacje na zdarzeniu Potwór
<>Przeł±cznik [¦mierć Potwora] = ON
<>Przeł±cznik [PUłapka zastawiona] = OFF
Koniec
Koniec


Teraz robimy typowe zdarzenie Pułapka:
<>Zmienna [Gracz X] = Współżędna X Gracza
<>Zmienna [Gracz Y] = Współżedna Y Gracza
<>Lokalizacja zdarzenia Pułapka przez zmienne : Gracz X, Gracz Y
<>Przeł±cznik [Pułapka zastawiona] = ON


Robimy umiejetno¶ć Pułapka, ustawiamy typowe zdarzenie na Pułapka i ustawiamy zużyte SP.

Teraz możemy sie cieszyć umiejętno¶ci± stawiania pułapek :)


Autor: Patio
email: patrio777@wp.pl
Pobierz:
  • Stawianie na mapie pułapek