...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Datomierz


Siemka dzis takie a nie jakie bla bla skrypt o nazwie Datomierz czy jak to mozna nazwac :D

Wiec zaczynamy :)

Tworzymy 4 zmienne i nazywamy je :
  • Godzina
  • Dzien
  • Miesiąc
  • Rok
Tworzymy 5 Typowych zdarzeń i nazywamy je następująco
  • Godzina
  • Dzien
  • Miesiąc
  • Rok
  • Datomierz
Wrzystkie ustawiamy : Funkcja "Równoległe Zdarzenie", Przełącznik "wybieramy przełącznik który uaktywnia to"

Teraz dane dla : Godzina

<>Czekaj: 100 <---- tutaj wpisujemy ile chcemy czekac
<>Zmienna: [zmienna odpowiadająca godzinie] +=1
<>


Teraz dane dla Dzień :

<>Warunek: Zmienna[zmienna dla godziny] == 24
<>Zmienna: [zmienna dla godziny] = 0
<> Zmienna: [zmienna dla dnia] +=1
<>
: Koniec
<>


Czas na Miesiąc :


<>Warunek: Zmienna[zmienna dla dnia] == 32
<>Zmienna: [zmienna dla dnia] = 1
<> Zmienna: [zmienna dla miesiąca] +=1
<>
: Koniec
<>

Teraz dla Roku

<>Warunek: Zmienna[zmienna dla miesiąca] == 13
<>Zmienna: [zmienna dla miesiąca] = 1
<> Zmienna: [zmienna dla roku] +=1
<>
: Koniec
<>


No i teraz dla Datomierz :

<>Warunek: Przycisk L został nacisnięty
<>Wiadomośc: \v[1]:00
: : \v[2] Dzień \v[3] Miesiąc \v[4] Rok
<>
: Koniec
<>


I to wrzystko ehhh i od teraz jak w grze nacisniemy przycisk który odpowiada L pokaze nam sie okieneczko :D Pamietajcie aby przełącznik który za wrzystko odpowiada był włączony Problemy zze skryptem kierowac na kspark@tvteletronik.pl


Autor: Ksprak
email: kspark@tvteletronik.pl
Pobierz:
  • Datomierz