...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Edolion


Dzis pisze porade na skrypt pod nazw± .... Edolion dla tych co niewiedz± to Summonki z Gry Final Fantasy IX

a Wiec zaczynamy

Wchodzimy do Bazy danych i tworzymy przedmiot o Nazwie np. RUBIN , dajecie mu opis jaki chcecie i ustawiacie "TYP" na "Tarcza" ( czemu tarcza ?? bo inaczej niebedzie dzialac ). Ok mamy juz itemek ☺

Teraz robimy umiejetnosc i nazywamy j± "Bahamut", ustawiamy se siłe itp.

Powiedzmy ze Edoliony bedzie mogł uzywać jedynie Czarodziej ( najlepiej czarodziej albo kapłan bo niemaj± mozliwosci noszenia prawdziwych Tarcz) i wchodzimy w zakładke Klasa i zaznaczamy u czarodzieja nasz Itemek

Ok od teraz nasz czarodziej moze nosic nasz Item ale nic sie niedzieje !! wiec tworzymy typowe zdarzenie.

Nazywamy je np. RUBIN(BAHAMUT), funkcja = Równoległe zdarzenie, Przeł±cznik = Startowy najlepiej.

I teraz dane dla zdarzenia

<>Warunek: Bohater [ imie naszego czarodzieja ][nazwa itemka naszego] trzyma
<>Zmiana umiejętno¶ci: [imie naszego czarodzieja], + [Bahamut]
<>
: Inne zdarzenie
<>Zmiana umiejętno¶ci: [imie naszego czarodzieja], - [Bahamut]
<>
: Koniec
<>


No i od teraz po załozeniu nasz Czarodziej bedzie miał dostepn± Now± umiejętno¶c.

PS : zeby to zadziałało, musimy miec wł±czony startowy przeł±cznik, gdy załozymy to niepokaze nam sie odrazu nowy SKILL, bedziemy musieli wyjsc z menu i jeszcze raz wejsc i bedzie ☺

to Wrzystko wrazie problemów pisac na kspark@tvteletronik.pl , jezeli chcerz wiecej skryptów, porad, zasobów i innych rzeczy odwiedz Strone Twierdzy www.rpgmaker.pl

Pozdro

niedługo znowu cos wymysle


Autor: Ksprak
email: kspark@tvteletronik.pl
Pobierz:
  • Edolion