...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Pelerynka niewidka


Skrypcik jest bardzo prosty więc tekst będzie krótki,ale do rzeczy. Nie bede omawiał wszystkich szczegółów tylko sam przedmiot i zdarzenie peleryny. Tak więc zaczynamy. Na pocz±tku tworzymy zbroje - peleryne niewidke. Ustawiamy jej dowolne parametry. Następnie tworzymy typowe zdarzenie równoległe, które ma mniej więcej wygl±dać tak :

warunek - bohater tryma zbroje : peleryna niewdika
ruszaj zdarzeniem : gracz - przeĽroczysto¶ć - 100 (może być mniej lub więcej wg. wł±snego uznania) inne zdarzenie
ruszaj zdarzeniem : gracz - przeĽroczysto¶ć - 255
koniec zdarzenia

W sumie to wszystko jest bardzo uproszczone, ale wy możecie to przekształcać na rózne sposoby podnosz±c tym atrakcyjno¶c wszej gry.
Mam nadzieje że wymy¶licie co¶ fajnego i, że bede miał okazje zobaczyć to w której¶ z waszych gier.


Autor: Bloody Rose
email: tomek2811@o2.pl
Pobierz:
  • Pelerynka niewidka