...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Pelerynka niewidka


Skrypcik jest bardzo prosty więc tekst będzie krótki,ale do rzeczy. Nie bede omawiał wszystkich szczegółów tylko sam przedmiot i zdarzenie peleryny. Tak więc zaczynamy. Na początku tworzymy zbroje - peleryne niewidke. Ustawiamy jej dowolne parametry. Następnie tworzymy typowe zdarzenie równoległe, które ma mniej więcej wyglądać tak :

warunek - bohater tryma zbroje : peleryna niewdika
ruszaj zdarzeniem : gracz - przeźroczystość - 100 (może być mniej lub więcej wg. włąsnego uznania) inne zdarzenie
ruszaj zdarzeniem : gracz - przeźroczystość - 255
koniec zdarzenia

W sumie to wszystko jest bardzo uproszczone, ale wy możecie to przekształcać na rózne sposoby podnosząc tym atrakcyjnośc wszej gry.
Mam nadzieje że wymyślicie coś fajnego i, że bede miał okazje zobaczyć to w którejś z waszych gier.


Autor: Bloody Rose
email: tomek2811@o2.pl
Pobierz:
  • Pelerynka niewidka


  • Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
    2002-2024