...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Umiejętność za pomocą książki


Witam serdecznie w moim opisie do skryptu. No to zaczynamy. Samo tworzenie aby z książki można bylo się nauczyć nie jest trudne. Tworzymy typowe zdarzenie które wygląda następująco:

<>Wiadomość: Książka o umiejętności Ataku ____.
<>Pokaż wybór: Chcę ją przeczytać, Zostaw w spokoju
: [Chcę ją przeczytać] Opcja
<> Odegraj SE (Book)
<>Czekaj: 20
(powtarzamy z kilka razy)
<>Pokaż animacje walki[M]: Gracz (dajemy animacje jaką chcemy)
<>Odegraj ME: (niekonieczne a jeżeli chcemy to wybiearmy)
<>Wiadomość: Nauczyłeś się umiejętności ____
<>Zmiana umiejętności [Imię Bohatera], + ____
<>Zmiana przedmiotów: [Książka] - 1
<>
: [Zostaw w spokoju] Opcja
<>
: Koniec
<>


Widzicie? Nic trundnego.

Teraz tworzymy książke w przedmiotach. Dajemy jej nasze typowe zdarzenie oraz KONIECZNIE klikamy przedmiot niezużywalny. Ponieważ gdyż podczas wyboru byśmy zaznaczyli "Zostaw w spokoju" książka by znikła co efektem jest beznadziejne.


Autor: Michak
email: michak@poczta.onet.pl
Pobierz:
  • Umiejętność za pomocą książki