...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Metale


W niektórych grach rpg możemy zdobywać różnego rodzaju kryształy i metale. Zwykle wypadają z potworów lub kupujemy je w specjalnych sklepach albo po prostu je wydobędziemy. A więc po pierwsze musimy stworzyć jakieś kryształy lub metale, aby m można było je wydobyć. Proponuje żeby były to kamień, miedz i srebro. Wszystkie trzy przedmioty mają być nie używalne. Najlepiej jak każdy metal będzie mieć cena mniej więcej pięć razy większa od poprzedniego. Dobra teraz tworzymy zdarzenia na ścianie skalnej.

Strona 1
Grafika: Proponuje nr 180 pierwsza z lewej (rysa w skale)
Warunek startu zdarzenia: Naciśnięcie przycisku
Treść zdarzenia:
Wiadomość: Dobra to moje miejsce mogę zacząć
kopać.
Pokaż wybór: Kopać, nie.
Opcja: Kopać
Wiadomość: Dobra.
Odegraj SE: (najlepiej żeby przypominał dźwięk uderzenia kilofa w ścianę.)
Czekaj: 20
Ruszaj zdarzenie: to zdarzenie
Grafika: 180- druga rysa przedstawiająca trochę większą dziurę.
Odegraj SE: (najlepiej żeby przypominał dźwięk uderzenia kilofa w ścianę.)
Czekaj: 20
Grafika: 180- trzecia rysa przedstawiająca trochę większą dziurę.
Odegraj SE: (najlepiej żeby przypominał dźwięk uderzenia kilofa w ścianę.)
Czekaj: 20
Grafika: 180- czwartą rysa przedstawiająca trochę większą dziurę.
Zmienna: [001:kontakt]= LOS od 1 do 10.
Opcja: nie
Wiadomość: Pora na przerwę.
Koniec

Strona 2-6
Zmienna: 001 kontakt (strona 2=1,strona 3=2,…)
Grafika: Dziura (180- ta w lewym dolnym rogu.)
Warunek startu zdarzenia: Auto start.
Treść zdarzenia:
Wiadomość: Niestety to tylko kamień.
Zmian przedmiotów: [Kamień] + 1
Zmienna: [001:kontakt]= 0

Strona 7-10
Zmienna: 001 kontakt (strona 7=6, strona 8=7, …)
Grafika: Dziura (180- ta w lewym dolnym rogu.)
Warunek startu zdarzenia: Auto start.
Treść zdarzenia:
Wiadomość: Coś tam jest to chyba miedź.
Zmian przedmiotów: [Miedz] + 1
Zmienna: [001:kontakt]= 0

Strona 11
Zmienna: 001 kontakt = 10
Grafika: Dziura (180- ta w lewym dolnym rogu.)
Warunek startu zdarzenia: Auto start.
Treść zdarzenia:
Wiadomość: Nie możliwe to srebro.
Zmian przedmiotów: [Srebro] + 1
Zmienna: [001:kontakt]= 0


To by był koniec. Oczywiście nie trzeba stosować mojego podziału 1-10 z 3 metalami można by zrobić np. 1-100 z 5 (kamień 1-50, miedź 51-75, srebro 76-85, złoto 86-96, diament 97-100). Ważne jest tylko, aby zawsze najrzadszy metal miał najmniej zarezerwowanych dla siebie liczb żeby trudniej był go wylosować. Bo co to za frajda jak ciągle ma się platynę, która przypuścimy kosztuje 1000000 zł.


Autor: WietnamX
email: wietnamX@interia.pl
Pobierzt:
  • Metale