...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Przemiana bohatera


Pewnie chcielibyście żeby nasz heros mógł w czasie gry wyciągać miecz albo zmieniać się w kota. Teraz to wam się uda! Zacznijmy od stworzenia Eventa zaczynającego grę podpowiedzią: Naciśnij "A" żeby zamienić się w kota/wyciągnąć broń, następne polecenie to przełącznik powiedzmy "typowe" jest ON.

Wchodzimy w Bazę danych. Wchodzimy w typowe zdarzenia, ustawiamy maxymalna liczba pól na 2. Pierwszą nazywamy Kot-on dalej równoległe zdarzenie i przełącznik typowe. W poleceniach ustalamy:

Dalej importujemy grafikę gościa z wyciągniętą bronią czy co tam chcecie.

<>Warunek: Przycisk X (normalnie A) został naciśnięty
<>Odegraj (jakiś) SE
<>Zmień grafikę bohatera (na cokolwiek)
<>Czekaj 10 (to po to żeby nie można było się zmienić zanim skończy się dźwięk)
<>Przełącznik kot jest ON
: Koniec


Wchodzimy na drugą, nazywamy kot-off, startuje na równoległe 002: kot.

<>Warunek: Przycisk X został naciśnięty
<>Odegraj SE
<>Zmień grafikę bohatera (na poprzednią)
<>Czekaj 10
<>Przełącznik kot jest OFF
: Koniec

No i na tym kończymy zabawę.


Autor:Grzeb (Kushi)
email: grzeb@o2.pl (kushi@o2.pl)
Pobierz:
  • Przemiana bohatera