...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 30 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Kompendium

Tytuł: Wolf RPG Editor - Konfiguracja.
Opracował: Rubin
Email: rubinrpg@wp.pl

Pomoc: Lin
Email: lin@rpg.int.pl

Ustawienia konfiguracji graficznej edytora.

KONFIGURACJA


Kliknij na pasku w "Ustawienia gry" --> "Konfiguracja" co spowoduje wyświetlenie okna z pliku Config.exe. Pozwalający ustawić dodatkowe funkcję dla twojej gry.



[Tryby wyświetlacza graficznego]
- Tryb 3D
Użyj tego trybu jeśli chcesz by twoja gra działała płynnie (pamiętaj, że wykorzystuje większą ilość FPS)
- Tryb Software
Stabilne rozwiązanie, zazwyczaj używane w razie problemów z FPSami

[Ustawienia ekranu]
Można ustawić, by gra testowa włączała się w trybie okienkowym. Okno gry dopasowało się samodzielnie do rozdzielczości, oraz pełen ekran zachowując pełne proporcje graficzne.

[Muzyka/Dźwięk]
Możemy zaznaczyć czy Muzyka (w tle), lub dźwięki SE (tzn odgłosy skrzyń, otwirających się drzwi) będą włączone czy nie.

[Przetwarzanie]
Dostosuj poziom skalowania i przetwarzania elementów na ekranie.


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024