...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Okradnij swego przeciwnika


Witam w mojej poradzie dotyczącej jak zrobić 2 następujące umiejętności dla standardowego klasycznego battle systemu :
Ukradnij Przedmiot,
Ukradnij Umiejętność,
Oczywiście od przeciwnika ...
Więdz pierwsze co robimy to dwie nowe umiejętności w bazie danych ...
Nazywamy je jak kto chce , mogą być jak u mnie ale zależy to już od was ...
Następnie przechodzimy do zakładki typowe zdarzenia.
Tworzymy nowe typowe zdarzenie i nazywamy je " Ukradnij Przedmiot "
A wnim ma być tak :
[Funkcja : Brak ]
Wiadomość :
Np. Używasz umiejętnośc, kradniesz albo coś ...

Potem tworzymy nowe przełączniki ...
Niestety przełączników będzie dużo, jak dużo zależy również od was ...
;D

Ilość przełączników zależy od grup potworów/przeciwników ...
Więdz pierwszy dajemy np. Duch ...
Tworzymy również zmienną "Szansa przedmiotu"


Dobra pod wyświetlanym tekstem w typ. zdarzeniu dajemy warunek :
Warunek : Przełącznik "Duch" ON
działanie - >
>Zmienna losowo "Szansa przedmiotu " = 1,2


[lub 3
to zależy od tego ile
przedmiotów może wypaść ile chcemy ...]


>Warunek Zmienna "Szansa Przedmiotu " jest równa 1 :
>Wiadomość : Nie ukradłeś nic, albo ukradłeś coś ... TO też jak chcemy ... Zależy już od was ...


potem dajemy

>Warunek Zmienna "Szansa Przedmiotu " jest równa 2 :
>Znowu to samo, może być inny przedmiot albo coś ...


A od pierwszego warunku w tym całym typ. zdarzeniu " Przełącznika Duch"
w klamerce " Inne zdarzenie "


Dajemy warunek przełącznika inny potwór np. jaszczurka czy coś ...

I tak robimy te warunki ...

Wszystko idzie tak samo z kradzieniem umiejętności ;)

Teraz najważniejsza część tego całego naszego działania ...
TO przechodzimy do zakładki grupy potworów ...

wybieramy grupę potworów [odrazu mówię, jeżeli chcecie aby umiejętność działała na każdym z potworów ... To musicie robić to w każdym ...
więd tak :


Funkcja :
Obrót 1+9999x Częstotliwość : Rozpoczęcie walki .

[inaczej nie będzie nam działać]

>Przełącznik " Duch " On -... To wszystko nam naznacza przełącznik który ukazuje z
czym walczymy ...


I to jest wszystko ...
Tylko nie zapomnijcie dać w umiejętnościach aby działały przez typowe zdarzenia ;-)


To by było na tyle ...
Miłej zabawy
Jya ne !



Autor: Virdos
email: virdos@o2.pl
GG: 9790647
Pobierz:
  • Okradnij swego przeciwnika (umiejętność kraść)


  • Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
    2002-2024