...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Kompendium

Tytuł: Wolf RPG Editor - Ustawienie pozycji startowej.
Opracował: Rubin
Email: rubinrpg@wp.pl

Pomoc: Lin
Email: lin@rpg.int.pl

Kurs jest bardzo prosty a zarazem przydatny. Bez ustawienia pozycji startowej bohatera, gra się nie rozpocznie. Więc ważne jest, aby zapoznać się z tą funkcją.

USTAWIENIE POZYCJI STARTOWEJ


Polecenie służy to umiejscowienia gracza na mapie przy starcie nowej gry, lub przy testach projektu gry testowej W wyznaczonym miejscu, pojawi się bohater, gdzie od startu rozgrywki zacznie swoją podróż.

Tworzenie pozycji startowej
Aby utworzyć pozycję startową bohatera, należy wcisnąć w obszarze mapy na warstwie zdarzeń (4) - kliknąć PPM i wybrać Ustaw pozycję startową.



Kwadrat z literą "S" oznacza miejsce, w którym znajduje się Twój Bohater (postać kontrolowana przez gracza) rozpocznie grę.


Pozycja początkowa startu bohatera jest automatycznie zapisywana w System DB, Typ 7: Lista pozycji, Dane 0: Pozycja początkowa. Gra rozpocznie się od miejsca, gdzie został postawiony znacznik "S"

WAŻNE: Nie usuwaj pozycji startowej!, ma to znaczenie dla rozpoczęcia gry!

Po ustawieniu pozycji startowej bohatera, można spokojnie przystąpić do testów projektu wciskając i rozpoczynając grę testową.



Dzięki powyższemu procesowi możesz ustawić pozycję początkową gry na dowolnej mapie, w dowolnym miejscu w grze.

Możesz także użyć tej funkcji do testowania różnych części swojej gry bez przechodzenia gry od "początku". Jest to zastosowanie niezbędne do testowania gry.


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024