...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 44 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Kompendium

Tytuł: Wolf RPG Editor - Zapisanie pozycji bohatera.
Opracował: Rubin
Email: rubinrpg@wp.pl

Pomoc: Lin
Email: lin@rpg.int.pl

W tym poradniku, pokażę jak można wykorzystać funkcje zapisywania pozycji bohatera. Zapamiętanie położenia nie tylko posłuży do wczytania początkowej pozycji bohatera, lecz przyda się również do innych zastosowań.

ZAPISANIE POZYCJI BOHATERA


WOLF RPG Edytor umożliwia zapisanie nie tylko pozycji początkowej, ale także innych pozycji, do których można przenieść gracza. Jest to proces podobny do "Ustawienia pozycji startowej"

Po zaznaczeniu pola na warstwie zdarzeń, kliknij PPM i Zapisz pozycję w bazie danych (BD) Następnie pojawi się okno z Rejestracją lokalizacji i możliwością wprowadzenia współrzędnych:



Dane: wybierz, w którym miejscu w systemowej bazie danych zapisać pozycję Nowa Nazwa: Nadanie nazwy dla zapisanej pozycji. Nie ma zastosowania w grze. Funkcja ma na celu zlokalizowanie zapamiętanej pozycji w programie. Ustaw to, co chcesz. [ID mapy, X, Y]: autor sam wskazuje iż tutaj nie ma potrzeby nic zmieniać.

* Jeśli mapa nie jest zarejestrowana w bazie danych systemu, identyfikator mapy nie może zostać wprowadzony automatycznie, więc rejestruj ją w Baza danych systemu w "Ustawieniach mapy" przed zarejestrowaniem pozycji.

[Jak zapisać pozycję bohatera ? ]
Miejsce docelowe zostało ustawione na "01" (które jest puste), i "Testowanie Twierdza RM' została wprowadzona jako nowa nazwa dla nowej pozycji. Teraz po prostu kliknij OK i Twoja pozycja została zapamiętana i zarejestrowana.



Korzystając z zapamiętania pozycji bohatera, możesz użyć zarejestrowanych pozycji jako miejsc docelowych w poleceniach zdarzenia.



Nowo zarejestrowana pozycja "01: Testowanie Twierdza RM!" pojawiła się w bazie danych.
Jeśli nie pojawia się po rejestracji, powinieneś sprawdzić SystemDB Type 7 i upewnić się, że tam jest, a następnie kliknąć przycisk "Aktualizuj"u dołu bazy danych systemu.


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024