...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Kompendium

Tytuł: Wolf RPG Editor - Pliki.
Opracował: Rubin
Email: rubinrpg@wp.pl

Pomoc: Lin
Email: lin@rpg.int.pl

W tym poradniku, opiszę jakie oprogramowanie posiada pliki w paczce.

PLIKI



[Pliki wymagane do uruchamiania gry]
* Bez poniższych danych gra nie może zostać poprawnie uruchomiona.

Folder Data: Wszystkie pliki używane przez grę znajdują się w tym folderze. Jeśli folder będzie miał zmienioną nazwę, gra nie będzie działać. W tym folderze są przechowywane ważne podstawowe dane, takie jak informacje o bazie danych i typowe zdarzenia w folderze "BasicData"
Game.exe: Plik przeznaczony do uruchomienia gry.
Game.dat: Plik ten jest odpowiedzialny za przechowywanie podstawowych danych z gry
GuruGuruSMF4.dll: Ważna biblioteka DLL do odtwarzania MIDI. [Pliki wymagane do uruchamiania programu]
* Oprócz 4 powyższych plików wymagane są również poniższe pliki.

Editor.exe, Editor.ini: Oba pliki są odpowiedzialne za przechowanie takich rzeczy jak ostatnio załadowany plik mapy itp
EditorGraphic.dat: Plik odpowiedzialny za używanie grafiki Edytorze. Właściwie plik PNG.
GdiPlus.dll: Biblioteka DLL używana do wyświetlania obrazów w edytorze. [Pozostałe pliki]

Config.exe: Plik wykonywalny, który umożliwia zmianę trybu tworzenia gry, ustawień dźwięku itp. Nie jest zalecane rozpowszechnianie z nim gry, ale warto to załączyć.
Game.ini: Plik ustawień, który przechowuje dane z projektu gry i inne ważne informacje. Game.exe może nadal działać bez tego pliku.
Manual 2.24Z.pdf: Angielska wersja poradnika do programu.
Manual.chm: Oficjalna japońska wersja poradnika do programu
WOLF RPG Editor Official Site (Japanese): odnośnik do oficjalnej japońskiej strony programu.
Czytaj mnie (ważne): Krótka instrukcja obsługi załączona do Polskiej wersji programu.




Graphic Synthesizer: Oprogramowanie do tworzenia grafik przedstawiających charsety postaci.

Locale.Emulator.2.4.0.0:
Możesz użyć Locale Emulator, aby uruchomić WOLF RPG Editor tak, jakby był na japońskim komputerze lokalnym. Nie musisz zmieniać ustawień regionalnych systemu.

Ver1 EnemyGraphic & MapChip:
Pliki w tym folderze pochodzą ze starszej wersji edytora WOLF RPG. Nie są wymagane do stworzenia gry. O ile nie planujesz korzystać z tych plików lub uczyć się z nich, zdecydowanie zalecamy tworzenie i używanie autorskich grafik. Prośba, by wspomnieć o autorach oryginalnych obrazków, jeśli użyjesz ich w swoim projekcie.


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024