...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Jooble.org - pomożemy ci znaleźć godną pracę (domyślne wyszukiwanie: Game Developer)


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Kompendium

Tytuł: Wolf RPG Editor - Właściwości Mapy.
Opracował: Rubin
Email: rubinrpg@wp.pl

Pomoc: Lin
Email: lin@rpg.int.pl

Poradnik pokazujący funkcje przy tworzeniu pliku instalacyjnego dla gry z WRPGE.

WŁAŚCIWOSCI MAPY


Ustawienia mapy można otworzyć, klikając tę ikonę: w oknie głównym.


[Nazwa pliku]
Nazwa pliku tej mapy. Jest tutaj pokazany w celach informacyjnych.

[Wielkość Mapy]
Ustaw rozmiar mapy. W jednostkach kratek x1 wartość = x1 kartka

[Zestaw Tilesetu]
Wybierz zestaw grafik do zbudowania mapy.

[Miejsce rejestracji]
Pliki map (rozszerzenie .mps) zwykle nie mogą być używane w grze, chyba że zostaną umieszczone ich nazwy plików do systemowej bazy danych typu 0. Ta sekcja usprawnia proces dodawanie map do bazy danych SystemDB Type 0.

Aby z niego skorzystać, zaznacz "Zarejestruj", a następnie określ Nazwa mapy, BGM, BGS, i Ustawienia tła.