...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 64 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Jooble.org - pomożemy ci znaleźć godną pracę (domyślne wyszukiwanie: Game Developer)


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Download >> Programy


Wolf RPG Editor

Autor: SmokingWOLF
Strona: (odwiedź stronę)

Licencja: Freeware
Wersja: 2.24
Język: Polski
Rozmiar: ~114 MB
Informacje dodatkowe:
Wydanie 1

DOWNLOAD


Wolf RPG Editor jest to narzędzie typu WYSIWYG do tworzenia gier komputerowych, wzorowanym na dość popularnej serii RPG MAKER. Program pozwala na tworzenie gier 2D, głównie JRPG, ale przy pomocy bogatego edytora zdarzeń, nic nie stoi na przeszkodzie, aby stworzyć inny gatunek gry. Program jest całkowicie darmowy i działa bez instalacji! Czytaj więcej...


Menu:
  • Opis - szerszy opis programu, screeny, prezentacja
  • Kursy - Krok po kroku, nauka obsługi programu
            Kurs nr.1: Wstęp i prezentacja programu
            Kurs nr.2: Główne cechy i funkcje
            Kurs nr.3: Pliki
            Kurs nr.4: Sterowanie
            Kurs nr.5: Lista Poleceń Debugowania
            Kurs nr.6: Interface - Podstawy
            Kurs nr.7: Ustawienia Edytora
                Kurs nr.7.1: Podstawowe Ustawienia Gry
                Kurs nr.7.2: Konfiguracja
            Kurs nr.8: Tworzenie Pliku Instalacyjnego
            Kurs nr.9: Ustawienia Tilesetów
            Kurs nr.10: Właściwości Mapy
            Kurs nr.11: Wybór Mapy



  • Zdarzeniówki - rozwiązania techniczne za pomocą zdarzeń, które urozmaicają grę
  • Zasoby:
            Backdrop (Tła walki),
            BasicData (Ikony),
            BattleEfect (Animacje Walki),
            CharaChip (Animacja bohatera na mapie),
            EnemyGraphic (Grafika podczas walki)
            MapChip (Kafelki),
            SystemGraphic (Okno systemu/Ekran tytułowy),