...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgło¶ nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 12
Lodowce


Odnajujesz sopel suwerenno¶ci oraz starożytn± mapę, ukazuj±c± Armitańskie lodowce, wsród których ukryty jest ekwiwalentaż należ±cy ongi¶ do pradawnych bóstw lodu. Trafiasz w tamte okolice, gdzie masz do pokonania zarówno przeszkody terenowe, żywych przeciwników.

Ominiecie przeszkód (obsuwiska, wystajace sople, szczeliny) nie jest możliwe w standardowy sposób, gdyż otaczaj± one miejsce ukrycia wspomnianego ekwiwalentażu. Realne bedzie to dopiero po odwiedzeniu maga Gilitha, który z kolei jest strzeżony przez hordę, ż±dnych ludzkiego mięsa Lermeharów. Natomiast pokonanie ich jest możliwe po natrafieniu na grotę załatan± tafl± lodu.

Odsuwamy j±, zabieramy uktyty tam kołczan ze strzałami o złotych grotach (dla Lermeharów s± zabójcze), docieramy do Gilitha, któremu dajemy sopel suwerenno¶ci. W zamian ów mag tworzy lodowy pomost ponad przeszkodami terenowymi i droga do artefaktów pradawnych bóstw stoi otworem.


Autor: R@DI@T
email: radiat@tlen.pl