...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgło¶ nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 46
Karczma inna niż wszystkie


WyobraĽmy sobie karczmę... inn± niż wszystkie. Ot, zazwyczaj taki "Inn" czy "Pub" znajduje się w wiosce, a bohater zahaczaj±c o niego może zdobyć jakie¶ informacje, przespać się, czy zregenerować siły. Niech ta karczma jednak będzie trochę inna... Wogle może zmieńmy pogl±d na karczmy... Dlaczego nie ma ich na traktach między miastami, dlaczego nie miałoby ich być wła¶nie tam gdzie najniebezpieczniej, tam gdzie s± najbardziej potrzebne???

Ta karczma bowiem do której zawędruje nasz bohater tak± będzie wła¶nie... A wła¶ciwie nie, o czym zaraz zdoła się przekonać... Wszystko byłoby w porz±dku gdyby tego wła¶nie dnia przed przybyciem drużyny (oby już dużej i silnej ) na karczmę nie napadli bandyci/zbójcy/potwory/kosmici i nie wyrżneli całego zespołu obsługuj±cego przyjezdnych. W dodatku nie mog± dostać się do piwnicy/schowka/sejfu, albo rozwalaj± podłogę w poszukiwaniu dawno temu zakopanego w tym miejscu skarbu (musz± jeszcze tu zostać... ). W tym momencie nadchodzi nasz bohater wraz z kompanami... Najpierw nikt nie otwiera, lecz wkrótce... Zbóje podejmuj± desperack± próbę - nie wiedz± kto przyszedł i jak jest silny. Przebieraj± się więc na prędce za pracowników zajazdu. No i dopiero teraz się zaczyna. Wyobrażcie sobie ninja za barem, kucharza z mackami, albo kuchcika z błoniastymi skrzydłami na plecach. To będ± niezapomniane chwile... Hmm, quest jaki jest każdy widzi - rozwi±zanie akcji (walka/ucieczka/cokolwiek ) pozostawiam wam - twórcy...


Autor: Jazzwhisky
email: jazzwhisky@gmail.com