...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Subiektywnie o Tekstowych Grach Fabularnych i nie tylko
ZAYKOWORKS



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 71
Kłamca - zleceniodawca


W miasteczku, wiosce spotykamy jakiegoś kolesia(#1), który nam opowiada jakąś historyjkę, że koleś(#2) zabił jego rodzinę i prosi nas o pokonanie kolesia(#2). Oczywiście koleś(#1) daje nam wskazówki, w którym miejscu możemy spotkać kolesia(#2), np. w zamku w jakiejś wierzy, która jest pełna strażników, przez których trzeba się przecisnąć.

Po odnalezieniu kolesia(#2) dochodzi do scenki, w którym koleś(#2) opowiada, że jest niewinny, że koleś(#1) okłamał bohatera. Jeżeli rozwali kolesia(#1) to otrzyma większą nagrodę.

Teraz mamy do wyboru:
a) Bohater przyjmuje jego propozycję
b) Bohater przystępuje do ataku

Jeżeli wybierze:
a) To wraca do kolesia(#1), zabija go i wraca do kolesia(#2) po nagrodę.
b) Zabija kolesia(#2) i wraca do kolesia(#1) po nagrodę.


PS: w razie nudów, możecie zrobić 3 opcję, bohater będzie latał tak od kolesia(#1) do kolesia(#2) po kilka razy, aż się zdenerwuje i postanowi rozwiązać spór poprzez pokonanie tych dwóch naraz i zgarnięcie od nich dwóch nagrody, ale to już musicie sami sprytnie wykombinować jakim sposobem zakończyć ten spór.

Widzicie Queścik prosty
gites malines - nara



Autor: Mrozik
email: tonieja_20@o2.pl