...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 78
Tajemna lokacja


Wyobraźmy sobie jakąś sekretną grotę w której znajduje się życiodajne źródło. Lokalizacja omawianej groty jest oczywiście nieznana. Wielcy uczeni z jakiejś tam wioski, poświęcili wiele lat na odnalezienie jej. Niestety to była strata czasu i wielu istnień - żaden najemnik nie wrócił żywy z tej wyprawy. Nasz bohater w pewnych okolicznościach wdaje się w rozmowę z jednym z uczonych. Dowiaduje się wszystkiego co zaszło przez te lata, po czym sam postanawia odnaleźć omawiane miejsce ale oczywiście nie za darmo.

W tym momencie mamy możliwość narzucenia ceny za ile się tego podejmujemy. Jeżeli przesadzimy oczywiście quest się nie rozpocznie i przepadnie.

Ale powiedzmy, że cena była dobra i koleś się zgodził. W tym momencie możemy zacząć poszukiwania. Grotę najlepiej by było porządnie ukryć (w końcu nikt nie mógł jej odnaleźć przez lata), oraz by quest wymagał od gracza długiej drogi, przebycia wielu map itd.

Co do lokalizacji groty, to można by użyć np. takiego starego triku z jaskinią za wodospadem. Jak kto woli oczywiście. Grota może się okazać istnym labiryntem a w niej multum przeciwników itp.

Jeżeli już źródło odnaleźliśmy to mamy teraz 2 możliwości:
1. Wrócić do gostka i przekazać mu info o miejscówce co się wiąże z tym, że wejście do groty będzie obstawione i nikt nie będzie mógł tam wchodzić w tym my.
2. Nie informujemy uczonego o odnalezieniu groty, dzięki czemu możemy do niej zaglądać w każdej chwili i korzystać z życiodajnego źródła - odnawiającego np. cały status.


Autor: Krisuroku
email: krisuroku@op.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024