...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgło¶ nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 78
Tajemna lokacja


WyobraĽmy sobie jak±¶ sekretn± grotę w której znajduje się życiodajne Ľródło. Lokalizacja omawianej groty jest oczywi¶cie nieznana. Wielcy uczeni z jakiej¶ tam wioski, po¶więcili wiele lat na odnalezienie jej. Niestety to była strata czasu i wielu istnień - żaden najemnik nie wrócił żywy z tej wyprawy. Nasz bohater w pewnych okoliczno¶ciach wdaje się w rozmowę z jednym z uczonych. Dowiaduje się wszystkiego co zaszło przez te lata, po czym sam postanawia odnaleĽć omawiane miejsce ale oczywi¶cie nie za darmo.

W tym momencie mamy możliwo¶ć narzucenia ceny za ile się tego podejmujemy. Jeżeli przesadzimy oczywi¶cie quest się nie rozpocznie i przepadnie.

Ale powiedzmy, że cena była dobra i kole¶ się zgodził. W tym momencie możemy zacz±ć poszukiwania. Grotę najlepiej by było porz±dnie ukryć (w końcu nikt nie mógł jej odnaleĽć przez lata), oraz by quest wymagał od gracza długiej drogi, przebycia wielu map itd.

Co do lokalizacji groty, to można by użyć np. takiego starego triku z jaskini± za wodospadem. Jak kto woli oczywi¶cie. Grota może się okazać istnym labiryntem a w niej multum przeciwników itp.

Jeżeli już Ľródło odnaleĽli¶my to mamy teraz 2 możliwo¶ci:
1. Wrócić do gostka i przekazać mu info o miejscówce co się wi±że z tym, że wej¶cie do groty będzie obstawione i nikt nie będzie mógł tam wchodzić w tym my.
2. Nie informujemy uczonego o odnalezieniu groty, dzięki czemu możemy do niej zagl±dać w każdej chwili i korzystać z życiodajnego Ľródła - odnawiaj±cego np. cały status.


Autor: Krisuroku
email: krisuroku@op.pl