...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgło¶ nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 79
Piekielne Wrota


Istniej± wrota wymiarowe przez, które złowrogie istoty docieraj± do ¶wiata ludzi. Pewna organizacja prosi nas by znaleĽć sposób na dezaktywacje wrót, gdyż tylko w ten sposób uda się zapobiec rozprzestrzenianiu się tych istot.

Wrota powinny się znajdować w jakim¶ ciekawym miejscu, żeby czuło się klimat. Las/jaskinia lub przed ni±. Tu w zasadzie jest pole do popisu bo można wy my¶leć praktycznie wszystko.

W okolicach wrót znajduj± się jakie¶ cztery pos±gi, które sprawiaj± wrażenie jakby miały co¶ trzymać. Tym czym¶ s± pewne kielichy, których niestety nie ma. Proponuję je porozrzucać po ¶wiecie, gdyż jeden obok drugiego mija się nieco z celem (psuje cał± zabawę, niech gracz się trochę namęczy, a co).

Naszym zadaniem jest wła¶nie odnalezienie tych czterech zagubionych kielichów i wstawienie ich w odpowiedni pos±g - to znowuż dezaktywuje wrota, dzięki temu istoty nie będ± się przedostawać do ¶wiata ludzi, a my zostaniemy hojnie wynagrodzeni.

Oczywi¶cie jest też druga strona medalu, bo przez dezaktywacje wrót zmniejszy się nam liczba napotykanych przypadkowo przeciwników co się wi±że z wolniejszym zdobywaniem do¶wiadczenia.

Przy wykonywaniu questa gracz będzie miał możliwo¶ć by troszkę pokombinować ma się rozumieć, i np: może zebrać kielichy, ale ich nie ustawiać, dzięki czemu będzie mógł skorzystać z większej ilo¶ci potworków by szybciej expić.

Taka mała propozycja, żeby nie okazało się za proste do wykonania, to można wprowadzić małe urozmaicenie: powiedzmy, że po jakim¶ czasie poziom trudno¶ci mocno podskoczy w górę - mocniejsi przeciwnicy itp. to zmusi gracza do dezaktywacji wrót prędzej czy póĽniej.


Autor: Krisuroku
email: krisuroku@op.pl