...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 11 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 80
Kłopotliwy klient w PUBie


Nasza drużyna jest świadkiem dość nieprzyjemnego zdarzenia. Najlepiej po udanej długiej podroży, drużyna poczuła głód, zatem wniosek bardzo prosty: wypadałoby coś wrzucić na ząb. Odwiedzają w mieście jakiś nieco większy PUB (w środku pomieszczenia, scenka), na dzień dobry widzimy jak jakiś cwaniak, ucieka (kieruje się do wyjścia). Cwaniaczek przebiega obok drużyny, a w naszego bohatera (czy drużynę) uderza hostessa/kelnerka/sprzedawczyni (osoba tam pracująca, rozdająca jedzenie).

Oczywiście po zdarzeni tłumaczy całą zaistniałą sytuacje – klient (ten co uciekł), zjadł i nie zapłacił – chciała właśnie za nim pobiec, ale niestety WY stanęliście na jej drodze. (Propozycja: dialog, w którym ewidentnie zarzuci bohaterowi winę)

Dlatego prosi o zapłacenie za tamtego klienta, albo o złapanie zbiegłego typa (dead or alive), ukaranie go w jakimkolwiek stopniu, a najlepiej przyprowadzenie go spowrotem do niej (ona już bardzo dobrze wie jak się z takimi rozprawiać).

W skrócie: koleś zjadł i dal nogi, a my mamy go złapać. Bardzo prosty do wykonania.

Propozycja 1: Trzymaj się z daleka od pomysłu: koleś ucieka, a my za nim – jakaś zabawa w berka. O wiele lepiej cały quest wyjdzie gdy owy bandzior po prostu w jakimś schronisku (swojej bazie) się ukryje. My po prostu – po dobroci (za pomocą walki ma się rozumieć) rozniesiemy kryjówkę w drobny mak i typa zaciągniemy siłą do miłej pani z PUBu.

Propozycja 2: Aby było ciekawiej, proponuje zastosować pare kryjówek, zanim zbir ucieknie do swojej bazy.
  • może np. uciekać przez pustynie/las, zastawiając na nas jakieś pułapki
  • może uciekać przez kolejna wioskę krzycząc: „Pomocy! Bandziory atakują!” i przez nieporozumienie ludzie atakują naszych bohaterów.


Rozwiązań jest wiele, a za nagrodę możemy otrzymać skradzione dobrocie, owego bandziora, jakieś przedmioty (miksturki, bron, może jakiś grosz), a gdy wrócimy do PUBu z klientem, to tez możemy otrzymać jakiś mały bonusik w postaci: otrzymanie jakiegoś rarytasowego przedmiotu, tancerka dla nas specjalnie zatańczy na scenie czy po prostu zniżki na jedzenie.


Autor: Reptile
email: reptile@o2.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024