...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgło¶ nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 80
Kłopotliwy klient w PUBie


Nasza drużyna jest ¶wiadkiem do¶ć nieprzyjemnego zdarzenia. Najlepiej po udanej długiej podroży, drużyna poczuła głód, zatem wniosek bardzo prosty: wypadałoby co¶ wrzucić na z±b. Odwiedzaj± w mie¶cie jaki¶ nieco większy PUB (w ¶rodku pomieszczenia, scenka), na dzień dobry widzimy jak jaki¶ cwaniak, ucieka (kieruje się do wyj¶cia). Cwaniaczek przebiega obok drużyny, a w naszego bohatera (czy drużynę) uderza hostessa/kelnerka/sprzedawczyni (osoba tam pracuj±ca, rozdaj±ca jedzenie).

Oczywi¶cie po zdarzeni tłumaczy cał± zaistniał± sytuacje – klient (ten co uciekł), zjadł i nie zapłacił – chciała wła¶nie za nim pobiec, ale niestety WY stanęli¶cie na jej drodze. (Propozycja: dialog, w którym ewidentnie zarzuci bohaterowi winę)

Dlatego prosi o zapłacenie za tamtego klienta, albo o złapanie zbiegłego typa (dead or alive), ukaranie go w jakimkolwiek stopniu, a najlepiej przyprowadzenie go spowrotem do niej (ona już bardzo dobrze wie jak się z takimi rozprawiać).

W skrócie: kole¶ zjadł i dal nogi, a my mamy go złapać. Bardzo prosty do wykonania.

Propozycja 1: Trzymaj się z daleka od pomysłu: kole¶ ucieka, a my za nim – jaka¶ zabawa w berka. O wiele lepiej cały quest wyjdzie gdy owy bandzior po prostu w jakim¶ schronisku (swojej bazie) się ukryje. My po prostu – po dobroci (za pomoc± walki ma się rozumieć) rozniesiemy kryjówkę w drobny mak i typa zaci±gniemy sił± do miłej pani z PUBu.

Propozycja 2: Aby było ciekawiej, proponuje zastosować pare kryjówek, zanim zbir ucieknie do swojej bazy.
  • może np. uciekać przez pustynie/las, zastawiaj±c na nas jakie¶ pułapki
  • może uciekać przez kolejna wioskę krzycz±c: „Pomocy! Bandziory atakuj±!” i przez nieporozumienie ludzie atakuj± naszych bohaterów.


Rozwi±zań jest wiele, a za nagrodę możemy otrzymać skradzione dobrocie, owego bandziora, jakie¶ przedmioty (miksturki, bron, może jaki¶ grosz), a gdy wrócimy do PUBu z klientem, to tez możemy otrzymać jaki¶ mały bonusik w postaci: otrzymanie jakiego¶ rarytasowego przedmiotu, tancerka dla nas specjalnie zatańczy na scenie czy po prostu zniżki na jedzenie.


Autor: Reptile
email: reptile@o2.pl