...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 81
Dowód niewinności


Przypadkowo podczas wizyty w więzieniu lub za poleceniem konkretnej osoby, bohater odbędzie rozmowę z jednym z osadzonych. Osoba ta będzie twierdzić, że została niesprawiedliwie skazana i będzie chciała, aby bohater zdobył odciążające ją dowody, które następnie powinien przekazać sędziemu/burmistrzowi/adowkatowi (do wyboru). Sprawa w którą jest zamieszany to wynik intrygi w ratuszu miejskim lub starostwie wioski (w zależności od miejsca akcji). Konkretnie chodzi o przywłaszczenie pieniędzy z kasy państwowej za pomocą fałszywych papierów. W całą sprawę zamieszane są oprócz skazanego co najmniej dwie osoby w postaci współpracownika ofiary oraz zarządcy kasy. Tę liczbę można zwiększyć w zależności od uznania, jednak pociąga to za sobą konieczność rozbudowania intrygi tak, aby wszystkie one były zamieszane w sprawę.

Współpracownik skazanego (nazwijmy go pan X) w porozumieniu ze skarbnikiem (pan Y) od wielu lat podbierają pieniądze z urzędowej kasy. W ciągu ostatnich kilku miesięcy zachęceni sukcesami postanowili ukraść większą ich ilość, jednakże tym razem fałszerstwo zostało wykryte przez niedoszłego skazanego. Dlatego panowie X i Y by uniknąć kary, podłożyli fałszywe dokumenty z których wynikały błędne wnioski na temat tego kto jest winien całemu procederowi.

Ofiara jednak wie gdzie Pan X trzyma swoją podrobioną dokumentację z której po porównaniu z oficjalną ewidencją prowadzoną przez inną osobę, wynika jednoznacznie jakich malwersacji i kto dopuszczał się ich na przestrzeni lat. Oczywiście należy też wziąć pod uwagę wariant, w którym skazany rzeczywiście jest winny i wykorzystując bohatera jako narzędzie, spróbuje wydostać się na wolność. W tym punkcie zaczyna się rola bohatera by zdobył owe dokumenty. Zrobić to może na kilka sposobów:
  • włamać się do biura pod nieobecność Pana X i ze wskazanej szafki ukraść cenne dokumenty
  • przekupić strażnika pilnującego drzwi by wpuścił na chwilę bohatera
  • w przypadku rzeczywistej winy skazanego, samemu wykonać fałszywe dokumenty
Następnie po uzyskaniu dowodów, bohater może od razu iść do sędziego/burmistrza/adwokata, jednak wtedy skazany narażony jest na zemstę skarbnika. Dlatego rozsądniejszym wyjściem byłoby wpierw udać się do skarbnika i za pomocą groźby, łapówki czy zwykłej rozmowy przekonać go by ten zeznawał przeciwko panowi X w nadziei uzyskania łagodniejszego wyroku. Bohater jest w posiadaniu niezbitych dowodów dzięki czemu może od razu spróbować wskazać właściwych winowajców bądź skuszony łapówką, może te dowody zniszczyć. Rozwiązań jest wiele, pozostaje jeszcze kwestia zrabowanych pieniędzy, które mogłyby być składane bądź wydane w najróżniejszy sposób.


Autor: Mentor
email: mentor@op.pl