...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 82
Sługa ciemności


W końcu do tego dochodzi... spoglądasz po raz pierwszy w oczy swojemu rywalowi. Nieopisana wściekłość bije z obu stron. Twój przeciwnik ma już tego czego chce a ty ułatwiłeś mu zadanie. Już masz ochotę przebić jego serce, gdy na twojej drodze staje kolejny przeciwnik. Wiesz że los tego starcia zadecyduje o czymś więcej niż dotąd walczyłeś.

Powyższy opis jest dość uniwersalny i mało prawdopodobne byś go użył. To zadanie ma nieco inny wydźwięk. Gracz staje do walki z potężnym przeciwnikiem i pada pokonany. Następnie rezygnuje z pościgu za odwiecznym wrogiem by móc poznać słabości nowego sojusznika naszego Nemezis.

1) Pytamy naszych towarzyszy czy nie słyszeli niczego o wrogu. Oni odpowiadają że znają legendę o wojowniku ciemności z północy. Decydując się na pójście śladem przeszłości Rycerza Zła sprowadzamy na siebie gniew naszych towarzyszy którzy nie popierają opóźnienia marszu. Co więcej wieści szybko się rozchodzą i wraz z rozpadem drużyny wiele sklepów i miejsc publicznych przestaje oferować usługi nazywając cię zdrajcą.

2) Ruszamy samotnie do wioski dalekiej standardami od miast które już mamy za sobą. Mieszkańcy okazują się przyjaźni mimo że posiadają kompletnie inną kulturę osobistą. Po naszej pomocy w sprawach na tle codziennym (naprawa muru, polowania, wspólne picie alkoholu) mieszkańcy są w stanie na tyle nam zaufać by opowiedzieć nam początek historii Rycerza.

3) Odnajdujemy dawny dom Rycerza który zaczyna przypominać bohaterowi jego własny. Szukamy wskazówek na temat tego co mogło skłonić Rycerza do hańbiących czynów i odnajdujemy pradawne artefakty które pochodzą z pradawnej światyni. Ruszamy tam.

4) Świątynia jest wypełniona po brzegi pułapkami. Na szczęście natrafiamy na notatki zostawione przez nikogo innego jak Rycerza. Dzięki wskazówkom omijamy pułapki i trafiamy do centralnej komnaty gdzie czeka nas naprawdę trudna walka z Kamiennym Kapłanem(przynajmniej taka powinna być).

Przykładowy opis kapłana:
„Kapłan to w rzeczywistości ogromna rzeźba. Jest niezwykle wytrzymały i posiada silny podstawowy atak wręcz. Co więcej posąg potrafi zmienić swoją formę (w postaci Demona staje się odporny na obrażenia fizyczne a jego ciosy przenikają pancerz lecz obrażenia od światła i ognia zadają mu większe rany).


5) Strażnik padł nam u stóp a naszym oczom ukazuje się fantastyczna postać uchodząca za boginię. Podczas rozmowy wyjdzie na jaw że Rycerz w młodości bardzo przypominał naszego bohatera. Rycerz w rzeczywistości chroni swojego kodeksu a służba u naszego głównego wroga była jedynym sposobem na pozbycie się bestii zagrażających mieszkańcom wioski. Jako nowo mianowany Posłaniec Słowa nasz bohater dostaje nową zbroję i bezpośrednią lokalizację wroga. Udajemy się na miejsce.

6) Rycerz spotyka się z nami chwilę po tym jak rozprawił się z naszymi towarzyszami. Jako sługa bogini zwalniamy go z obowiązku służby u wroga. Pojawia się nasz Nemezis. Stajemy do walki ramie w ramie. Rycerz jest wysoko pozimowym wojownikiem o unikalnych umiejętnościach.

Epilog) W trakcie walki ginie nasz główny bohater(!). Rycerz ostatkiem sił teleportuje siebie i towarzyszy w bezpieczne miejsce. Po rozmowie z drużyną Rycerz zajmuje miejsce naszego poprzedniego bohatera. Przyjmuje jego imię jako symbol poświęcenia dla misji ekwipunek i umiejętności. Nie traci jednak przy tym swoich własnych atrybutów.


Autor: Archanix
email: archanixex@op.pl