...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 84
Wybór


Quest rozpoczyna się w mieście, można go zacząć na wiele sposobów. Przyczyną chęci podjęcia się tego zadania może być np. plotka w karczmie, rozmowa dwóch przekupek na targu, herold głoszący wieści (opcji jest wiele). W mieście krąży informacja, że niedawno powstała organizacja wojowników pomagającym tym, którzy zapłacą odpowiednią cenę (coś jak Gildia Wojowników z Elder Scrolls albo Gildia Bohaterów z Fable). Bohater także się o tym dowiaduje i postanawia odwiedzić siedzibę nowej Gildii w celu znalezienia pracy, gdzie dostaje zlecenie mające na celu weryfikację jego umiejętności. Bohater ma za zadanie udać się do wioski położonej w pobliżu miasta i rozwiązać problem tamtejszych mieszkańców, którego źródłem jest osobnik blokujący most, który jest jedynym sposobem na dostanie się do wioski, ponieważ wioska ta leży za rzeką.

Ów osobnik żąda horrendalnych opłat za korzystanie z mostu, więc mieszkańcy są uwięzieni, a że zbiory w tym roku były kiepskie, muszą kupić zapasy z miasta (nie stać ich na opłacenie mostu i kupno zapasów na zimę). Bohater po dotarciu na miejsce wyzywa oprawcę na pojedynek, po pokonaniu go pojawia się panel wyboru 1.: Wepchnij go do rzeki. 2.: Odpuść mu i pozwól odejść. Jeżeli gracz wybierze pierwszą opcję, osobnik tonie w rzece (nie umie pływać albo ma za ciężką zbroję), jeżeli wybierze drugą opcję, pokonany odchodzi, a bohater wraca do miasta i otrzymuje nagrodę i możliwość pracy dla Gildii. Po wybraniu pierwszej opcji także odbiera nagrodę i dostaje możliwość pracy, lecz po przyjściu do karczmy otrzymuje ofertę od człowieka w czarnym płaszczu i kapturze z propozycją przystąpienia do gildii specjalizującej się w zabijaniu (ja nazwałem ją Bractwo Cieni), gdyż zabijając osobnika, który blokował most niechcący wykonałeś zlecenie jednego z ich członków. Bohater może wtedy odrzucić propozycję i pracować dla tej pierwszej gildii lub przyjąć ofertę i pracować dla zabójców. W przypadku dołączenia do zabójców Mistrz Bractwa daje ci zlecenie zabójstwa burmistrza miasta, przekradasz się przez straże do gabinetu burmistrza, a w chwili gdy masz zadać ostateczny cios, objawia ci się bóg sprawiedliwości i próbuje cię nawrócić, obiecując również, że niezależnie od wyboru on nie będzie ingerował w twoje życie.

Jeżeli gracz zabije burmistrza, to wraca do siedziby zabójców i zostaje zdradzony, musi uciekać by ratować życie, jeżeli nie zabija burmistrza, to dostaje kosmyk włosów burmistrza jako dowód zabójstwa i także wraca do siedziby. Również zostaje zdradzony, jednak otrzymuje pomoc od elitarnej, osobistej gwardii burmistrza, która go śledziła, by doprowadził ich do siedziby zabójców. Burmistrz ci dziękuje i wybacza wcześniejszą próbę zabójstwa, koniec questu.


Autor: Gormiot
email: Gormiot3@wp.pl