...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 32 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

Zły czarnoksiężnik
Scenariusz 21
Gatunek: fantasy

Prolog
Cała przygoda zaczyna się w mieście Karglas. Ty Zax (wojownik) jako poszukiwacz przygód szukasz jakiejś oferty. Nagle zaczepia cię staruszek i mówi ci że jeśli mu odzyskasz różdżkę skradzioną przez bandytów to cię sowicie wynagrodzi. Staruszek pokazuje ci obóz bandytów i mówi że będzie czekać w mieście. Obóz za bardzo nie przypominał obozu bandytów raczej wyglądał jak świątynia. Kiedy rozprawiłeś się ze strażnikami i wszedłeś na samą górę zobaczyłeś różdżkę , lecz trzeba jeszcze pokonać strażnika. Po jego pokonaniu strażnik się pyta czemu ja to robię , a później umiera. Wróciłeś do miasta i oddałeś różdżkę magowi. Kiedy dostał różdżkę poczułeś ogromną moc która promieniowała z niego. Czarownik zaczął się śmiać i powiedział że cię nie zabije bo mu pomogłeś zdobyć to co było mu potrzebne. Zanim się spostrzegłeś już go nie było. Nasz bohater nie był tak wesoły jak zwykle. Obudził się w nocy i przemyślał wszystko jeszcze raz. Wtedy nasz bohater uświadomił sobie że musi przeszkodzić zełmu czarnoksiężnikowi. Następnego dnia Zax wyruszył do gildii poszukać czegoś na temat różdżki i złego maga który ją ma. W gildii spotkał swojego starego przyjaciela który powiedział co wiedział na temat tego czarownika ale o różdżce nic nie wiedział. Powiedział że Xar (czarownik) został dawno temu wygnany z gildii za maczanie palców w czarnej magii. Podobno knuł zemstę od dłuższego czasu. Razem z przyjacielem (mag - Van) szukacie czegoś na temat różdżki. Wtedy wpadł jakiś mężczyzna i krzyknął <-Tak on! On dokonał napadu na świątynie!> Chwilę po tym zebrali się tu rycerze. Zax i Xan musieli uciekać. U bram miasta zaatakowali ich rycerze. Rycerzy było za dużo więc schwytali ich. Na egzekucje (zabić lub torturować) wpadł jego najlepszy przyjaciel (łowca - Jacky) rozciął liny które więziły naszych przyjaciół i razem z nimi uciekł zabijając kilka strażników po drodze. Uciekli do jego domku za miastem. Tam Jacky powiedział im <-Wiem o całej sprawie. Różdżka którą dałeś Xarowi należała kiedyś do bardzo złego i potężnego maga który podobnie jak Xar chciał podbić świat. Różdżka daje moc wskrzeszania umarłych i daje 10X większą siłę. Wyobraź sobie tysiące wojsk umarłych. Trzeba go powstrzymać!> Od tej pory Jacky , Van i Zax rozpoczeli ostry trening. Walczyli między sobą aż pewnego dnia zobaczyli kilku ludzi idących w tą stronę. Zatrzymali się. Jeden z nich wystąpił i powiedział <-W imieniu naszego mistrza Xara. Macie się poddać albo użyjemy siły> Rozpoczęła się walka. Była ona trudna. Dlatego podczas walki Jacky uzgodnił z tymi złymi że będą walczyć pojedynczo. Pierwszy walczył Jacky z szefem całej trójki. Po tym jak Jacky zabił ich szefa reszta uciekła , a on powiedział , że zostać tutaj było by błędem. Jacky postanowił , że pójdą na północ do miasta Rivit poszukać czegoś o miejcu pobytu Xara. Koło bramki granicznej spotkali pewnego człowieka który miał kłopoty z tutejszą władzą. Nasi bohaterowie pomogli mu i tym samym dołączyli do swojej drużyny kolejnego członka (Shot - łowca). Przechodzisz przez granice i kończysz prolog.

Epizod I
Tutaj nasi bohaterowie idą do miasta Rivit. Kiedy dochodzimy do miasta widzimy tylko ruiny. Jacky się wkurzył bowiem to było miasto w którym się urodził. Nagle usłyszał jakieś głosy. Dróżyna poszła sprawdzić co to. Okazało się , że jednak ktoś przeżył. Była to mała grupka ludzi z bratem Jacka na czele. Zaczęła się rozmowa. Brat opowiedział że miasto zostało zaatakowane przez jakiś nienormalnych ludzi. Do dróżyny przyłączył się Brat Jacka (Blade - łowca (to już rodzinne :))). Blade zaprowadził ich do kryjówki. Przenocował ich i ruszyli w dalszą droge. Z rana zaatakowali ich słudzy Xara. Po ich pokonaniu nasi bohaterowie wypytali najsłabszego o wszystko stosując siłę. Z tego co powiedział wynikło że jego mistrz mieszka w magicznej fortecy. Van powiedział że trudno będzie się tam dostać trzeba będzie odnaleźć teleport , lecz żeby się do niego dostać trzeba przepłynąć przez morze. Blade powiedział że w okolicy jest małe miasteczko portowe. Nasza grupa się tam udała. W mieście kapitan statku mówi , że musimy zapłacić mu za podróż. Nasi bohaterowie nie mają tyle pieniędzy ile on chce więc on im doradza żeby poszukali jakiejś pracy w tawernie. W tawernie jeden dziadek mówi nam o skarbie piratów zakopanym niedaleko wioski w lesie. Idziemy przez las napotykając wielu przeciwników. Kiedy już tam jesteśmy spotykamy ducha pirata. Walczymy z nim i zabieramy skarb. W wiosce dajemy skarb kapitanowi i płyniemy. Po drodze statek się rozbija i nasi bohaterowie lądują na jakiejś wyspie. Zax się budzi lecz nie widzi nikogo ze swoich towarzyszy. Idzie ich szukać. Nagle słyszy jakieś głosy. Idzie za nimi i widzi wioskę , a tam jego przyjaciele w klatce. Zax obmyślił plan jak ich uwolnić. Przyszedł w nocy zniszczył klatkę i uwolnił przyjaciół.Wtedy obudzili się strażnicy. Po rozprawieniu się z nimi , przyszedł ich wódz. Powiedział im , że jeśli się rozprawią z dziką bestią nękającą wioske to ludzie z wioski im pomogą jeśli nie to zabiją ich. Nasza dróżyna wyruszyła. Po długiej wędrówce w głąb lasu znaleźli potwora. Po zabiciu potwora nasi bohaterowie wzieli głowę potwara jako dowód że go zabili. Po tych wydarzeniach ludzie z wioski zbudowali dla nich statek i grupa ruszyła dalej. W końcu znaleźli się na lądzie i tak kończy się epizod 1.

Epizod II
Po wyjściu na ląd bohaterowie udają się do najbliższego miasta. Po wejściu do miasta Gargos Jacky mówi żebyśmy się przespali. Po wejściu do tawerny Jacky wynajmuje pokuj i wszyscy idą spać. W nocy wszyscy się obudzili bo słyszeli jakiś dziwny hałas. Znowu służba Xara przyszła w odwiedziny. Nasi bohaterowie za rozprawienie się z nimi została wynagrodzona kwotą 1000zł od właściciela. Wtedy Blade powiedział , że jednak Xar dowiedział się o ich zamiarach. Zax podejrzewał jednak że ktoś w grupie jest zdrajcą. Wyruszyli z miasta o świcie. Dotarli do bramki lecz strażnicy nie chcieli ich przepuścić trzeba było mieć przepustkę od króla. Grupa udała się do zamku. Król powiedział , że niezgadaza się dać przepustki bowiem kraje toczą teraz ze sobą wojne. Wtedy przyleciała królowa i powiedziała , że książe umiera. Wtedy Van się wtrącił i powiedział , że jeśli król da przepustkę to on uleczy księcia. Król na początku nie chciał się zgodzić ale nie miał wyjścia. Van uleczył księcia i z przepustką bohaterowie udali się do bramki. Dali przepustkę i przeszli na drógą strone. Tam Zax i reszta spotkali generała który powiedział żebyśmy się nie zbliżali do mostu bo toczy się tam wojna. Nasi bohaterowie musieli jednak tam iść. Na moście zaczęła się walka po wykończeniu tych złych żołnierzy generał powiedział , że chętnie przyłączy się do nich. <W magicznej twierdzy zły mag przywołuje do życia największego wojownika stulecia> Nasi bohaterowie szli przez las. Z lasu nie można było wyjść bo wyjścia strzegł potwór , który powiedział że trzeba odpowiedzieć na zagadkę. Jeśli nie zgadniesz to on cię zaatakuje. Po wyjściu z lasu spotykasz największego wojownika wszechczasów Naruko pod władzą Xara. Pogadacie sobie trochę i zaczniecie walczyć. Podczas gdy on będzie chciał zadać ostateczny cios Zaxowi Jacky rzuci się w obronie i miecz przebije jego ciało. Wtedy Blade się wkurzy i razem z Zaxem zniszczą Naruka. Przed śmiercią Naruko podziękuje za dobrą walkę i za uwolninie jego duszy. Drużyna zrobiła pogrzeb Jackiemu i poszła dalej. W mieście opoczeli i wypytali się o teleport. Nikt nic o tym nie słyszał , dlatego nasza drużyna poszła do świątyni. Kapłan powiedział im , że to jest w górach i że ich tam zaprowadzi. Poszli w góry. Kapłan jednak zostawił ich w połowie drogi i powiedział że teraz muszą iść sami. Dalej spotkali człowieka , który najwyraźniej też szukał teleportu. Drużyna wypytała się go jak się tam dostać. Okazało się że z tego co on odkrył trzeba mieć spcjalny amulet otwierający drzwi. Drużyna wróciła do miasta i pytała się kapłanów co wiedzą na ten temat. Kapłan powiedział im że muszą iść się spytać o to najstarszego. Trzeba było udać się w góry. Przejść tunelem. Za tunelem spotkali strażnika który pilnował wejścia. Kiedy z nim gadaliśmy o mistrzu , on sam wyszedł. Wypytali się go o amulet. Kapłan spytał się czy nie było tam żadnego człowieka w pobliżu. Okazało się że amulet ma człowiek który badał drzwi. Bohaterowie wrócili tam i powiedzieli żeby on dał im amulet. Człowiek powiedział <-Ach ten dziadek zawsze psuje mi dobrą zabawę. No dobrze otworze wam.> Kiedy wszedli poczuli się jakoś dziwnie jak by się ich ciało rozpadało. Koniec Epizodu II

Epizod III
Cała dróżyna znalazła się w magicznej twierdzy. Już na samym początku przyleciała straż. Idziemy cały czas po schodach w górę aż znajdujemy tytana. Odbywa się zacięta walka aż tytan stwierdza że może was przepuścić (chyba że przegracie). Idziecie dalej pokonując kolejne zastępy umarlaków aż dochodzicie do Xara. Zaczyna się rozmowa o przeszłości Xara , że go odżucili itd. Wtedy on się śmieje i mówi , że go nie pokonacie. Wtedy wychodzi Jacky. Zax się pyta Jackiego <-Co ty robisz?>. A Jacky na to <-Służe mojemu panu. Walcz!!!> I zaczęła się walka (1 na 1) W walce Zax chciał przypomnieć Jackiemu kim naprawde jest. Jednak nie miał wyboru musiał go zabić. Po tym Jacky podziękował Zaxowi zato na co się odważył. Wkurzony Zax , Blade i inni zaatakowali Xara. Po pokonaniu go różdżka wypada mu z ręki , a on ucieka poprzysiągając zemstę.
Koniec pierwszej części

Scenariusz napisany dla Twierdzy rpgmakera. Wszelkie prawa zastrzeżone!
Jeśli scenariusz się spodobał i chcecie według niego zrobić grę to mailnijcie do mnie.


Autor: Lukim
email: lukimmail@poczta.onet.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024