...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 3 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgło¶ nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

Katuna
Scenariusz 47
Gatunek: fantasy

Jest rok 1373, ¶wiatem rz±dzi pokuj. Rasa ludzi żyje w spokoju i w pełnej harmoni z innymi rasami. Całkowity brak zła na planiecie sprawia, że ludzie żyj± tu jak w raju. Kradzierze, morderstwa, gwałty s± jusz zjawiskiem niespotykanym. Władc± archipelagu Katuna jest krul Katito który jest niesamowicie rozważnym i m±drym władc± a w trudnych chwilach pomaga mu podj±ć decyzje zaufany mag Antezjusz. Nikt nie wiedział gdzie zagineło zło oprucz starego Antezjusza. Był jeszcze małym chłopcem i miał tylko ojca i brata kiedy na ¶wiat zaatakowała armia rycerzy ciemno¶ci. Żadne krulestwo nie mogło pokonać potężnej armi zniszczenia asz nieprzyjacielskie wojska dotarły do archipelagu. Ojciec Anteziusza wraz z jego starszym bratem wyszli na spotkanie armi zniszczenia. Po morderczym starciu dobra ze złem zło zostało pokonane ale ojciec Antezjusza wiedział ,że zło może się odrodzić z dusz poległych żołnierzy, więc wyruszył na górę Atis na której spoczywała starożytna zbroja stwurców ¶wiata o niezwykłej mocy. Po przej¶ciu wielu prub udało mu się przywdziać ¶więt± zbroie i zamkn±c w niej dusze złych żołnierzy a wraz z nimi całe zło. Po ¶mierci ojciec został pochowany wraz ze zbroi± w nikomu nieznanym miejscu.
Kiedy Antezjusz wyruszył na spotkanie z władcami inny ras dowiedział się ,że w zamku dziej± się dziwne żeczy. Jak najszybciej mugł wyruszył do ojczystej krainy. Przechodz±c przez miasto widział jak żołnierze krula bior± ludzi do wojska. Kiedy wszedł do komnaty krula nie mugł uwierzyć własnym oczom. Krul miał na sobie ¶więt± zbroie w której niegdy¶ chodził jego ojciec. Antezjusz namawiał Katita aby zdjoł zbroie i kazał j± gdzie¶ schować aby niekt jej nie znalazł. Ale tym razem krul nie posłuchał się swojego doradcy, czuł ,że zbroia dodaje mu siły ,a tak naprawde dusze legionu zniszczenia przejmowały nad nim kontrole. Po paru dniach słowa Antezjusza zaczeły denerwować krula i kazał go wygnać. Osamotniony mag zamieszkał daleko od swego państwa i powoli przestały go interesować losy ¶wiata, lecz pewnego dnia gdy spacerował po lesie znalazł rannego wojownika. Użył swojej mocy aby go wyleczyć a ten opowiedział mu o wojnie wywołanej przez władce Katuny. Antezjusz wiedział ,żę jest jusz za stary aby stan±ć do walki ze swoim byłym przyjacielem, wiec oddał zał± swoi± moc wojownikowi którego spotkał który miał na imie Jack. Po tej ceremoni Jack przyżekł staruszkowi ,że go nie zawiedzie a stary Antezjusz doł±czył do martwych.
Mam nadziej że kto¶ to wykorzysta bo jako¶ długo to pisałem:)


Autor: Braian
email: debraian@interia.pl