...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 3 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgło¶ nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

Kule
Scenariusz 5
Gatunek: przygoda, fantasy, elementy sci-fi

Scenariusz troszkę ¶ci±gn±łem z Kaczora Donalda. I to wcale nie znaczy że scenariusz jest dziecinny! Wręcz przeciwnie, my¶lę, że 8-latkowie by się nie połapali.
No, to tak... w roku 999 był sobie Karlettan, potężny mag, który z tajemnego metalu wybił dwie kule, które miały się zmienić w Berło Mocy w momencie, gdy wybija nowy rok. Berło to daje panowanie nad ¶wiatem. Aby jednak zostało wytworzone, musz± się znajować blisko siebie i być wspomagane moc± czarnoksiężnika. Godzinę przed rokiem 1000 Karlettan stał na wzgórzu z dwoma kulami i czekał na wybicie godziny 0. Jednak Ertos, dobry mag zniweczył plan złego z pomoc± dwóch mieszkańców tutejszej wioski. Po wybiciu roku 1000 Karlettan zaczarował kule, aby jedna z nich czekała w ogniu, a druga w lodzie czekały na wybicie roku 2000, po czym zamkn±ł się w jaskini i czekał 1000 lat. Dobry mag nakazał kulom odnaleĽć przed wybiciem drugiego milenium potomków dwóch wie¶niaków.
Minęło 999 lat, zbliża się rok 2000. Dwaj potomkowie wie¶niaków s± dobrymi kumplami i wyrafinowanymi podróżnikami. Podczas zdobywania szczytu wulkanu wypada z niego kula i wpada w ręce jednego z podróżników. Przy wyprawie na górę lodow± znajduj± drug± kulę. W tym momencie Karlettan się budzi i zabiera wie¶niakom kule. Gdy miał wybić rok 2000 on już trzymał kule swoja moc±. Oczywi¶cie nasi herosi pokonuj± maga, ten jednak przed ¶mierci± przenosi się w strefę czasow±, gdzie rok 2000 zaczyna się najpóĽniej. Udaje mu się stworzyć Berło Mocy.
Przez 1000 lat ludzie żyli niepewni jutra... w 2999 roku potomkowie potomków wyczytali, że aby ¶wiat uwolnić od zagłady trzeba w momencie wybicia roku 3000 wymówić zaklęcie i mieć przy sobie to berło. Oczywi¶cie mag zostaje zabity, a ¶wiat uratowany. Uff... No, nareszcie. Mam nadzieję, że komu¶ się toto przyda (oby). No, to wsio.



Autor: Dem
email: dem3000@wp.pl