...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

Kule
Scenariusz 5
Gatunek: przygoda, fantasy, elementy sci-fi

Scenariusz troszkę ściągnąłem z Kaczora Donalda. I to wcale nie znaczy że scenariusz jest dziecinny! Wręcz przeciwnie, myślę, że 8-latkowie by się nie połapali.
No, to tak... w roku 999 był sobie Karlettan, potężny mag, który z tajemnego metalu wybił dwie kule, które miały się zmienić w Berło Mocy w momencie, gdy wybija nowy rok. Berło to daje panowanie nad światem. Aby jednak zostało wytworzone, muszą się znajować blisko siebie i być wspomagane mocą czarnoksiężnika. Godzinę przed rokiem 1000 Karlettan stał na wzgórzu z dwoma kulami i czekał na wybicie godziny 0. Jednak Ertos, dobry mag zniweczył plan złego z pomocą dwóch mieszkańców tutejszej wioski. Po wybiciu roku 1000 Karlettan zaczarował kule, aby jedna z nich czekała w ogniu, a druga w lodzie czekały na wybicie roku 2000, po czym zamknął się w jaskini i czekał 1000 lat. Dobry mag nakazał kulom odnaleźć przed wybiciem drugiego milenium potomków dwóch wieśniaków.
Minęło 999 lat, zbliża się rok 2000. Dwaj potomkowie wieśniaków są dobrymi kumplami i wyrafinowanymi podróżnikami. Podczas zdobywania szczytu wulkanu wypada z niego kula i wpada w ręce jednego z podróżników. Przy wyprawie na górę lodową znajdują drugą kulę. W tym momencie Karlettan się budzi i zabiera wieśniakom kule. Gdy miał wybić rok 2000 on już trzymał kule swoja mocą. Oczywiście nasi herosi pokonują maga, ten jednak przed śmiercią przenosi się w strefę czasową, gdzie rok 2000 zaczyna się najpóźniej. Udaje mu się stworzyć Berło Mocy.
Przez 1000 lat ludzie żyli niepewni jutra... w 2999 roku potomkowie potomków wyczytali, że aby świat uwolnić od zagłady trzeba w momencie wybicia roku 3000 wymówić zaklęcie i mieć przy sobie to berło. Oczywiście mag zostaje zabity, a świat uratowany. Uff... No, nareszcie. Mam nadzieję, że komuś się toto przyda (oby). No, to wsio.



Autor: Dem
email: dem3000@wp.pl