...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 3 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgło¶ nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

Wielka przygoda Nijitsu
Scenariusz 57
Gatunek: fantasy

WSTĘP
Bardzo Dawno temu była sobie planeta, MISAN. Została ona opanowana przez złego LORDA PROSIAKA. Nijitsu’owi nie robiło by mu to różnicy gdyby nie to, że porwał jego rodzinę Młody, dzielny chłopiec postanowił uratować swoj± rodzinę, a przy okazji planetę Misan. Nie był wcale przygotowany do tego, ale postanawia uwolnić rodzinę.

Rozdział 1
Nijtsu wstaje o wschodzie słońca, ubiera się. I idzie poprosić jego Wujka, aby nauczył go władać mieczem i parę zaklęć. Wujek go tego uczy. Dał mu, co było trzeba i Nijitsu wybrał się w drogę. Patrzy na mapę i widzi, że ma i¶ć w kierunku północy gdzie znajduję się zamek złego władcy planety Misan. Po drodze spotka Starego drwala, który za 1000 prosiaczkowatek zbuduje dla niego łódĽ żeby przeprawić się przez wielk± wodę.

Rozdział 2
Żeby zdobyć t± ilo¶ć, prosiaczkowatek walczy z każdym napotkanym na drodze, aż zdobędzie za wygrane walki 1000 prosiaczkowatek. Na drodze spotka złego prosiaka, poddanego władcy misanu (teraz prosiaczkolandii) Choriona, Sarneja. Gdy z nim wygra dostanie 500 prosiaczkowatek a resztę musi zdobyć własnoręcznie. W pewnym sklepie spotykasz sprzedawcę, który mówi, że da ci pieni±dze je¶li zabierzesz go na łódkę i będzie mógł z tob± pływać.

Rozdział 3
Gdy Nijtsu zdobędzie kasę idzie do starca, któremu da kasę i zaczyna mu robić łódĽ... Nijitsu wypływa i trenuje by zmierzyć się, z Chorionem. Zatrzymuje się na wyspie gdzie włada poddany, Choriona, Mynus. Musisz z nim wygrać inaczej game over.

Rozdział 4
Cz.1
Gdy Nijtsu pokonuje Mynusa odbiera mu królestwo i jego prosiaczkowatki. Za każdym razem jak przegrasz będziesz st±d zaczynał. Jest to twój zamek. Je¶li będzie brakowało prosiaczkowatek wróć tu, a je dostaniesz. Co tydzień będzie się tu zbierało 1000 prosiaczkowatek. Z zamku zabierasz jednego podwładnego

Cz.2
Nijitsu płynie dalej? Zna dodatkowe zaklęcia "Virgardiumleviosa" i "Morkard". Virgardiumleviosa podnosi przedmioty, a Morkard przywołuje je. Dopływa do stolicy Prosiaczkolandii, ale nie chc± go przepu¶cić mówi±c: -Klucznik nie powiadomił nas o twej wizycie. IdĽ do klucznika. Musisz wybrać się do klucznika, żeby powiadomił strażników muru o twoim przybyciu.

Rozdział 5
Na następnej wyspie spotykasz POTWORA. Jest to cyklop z mitu o Odyseuszu. Jest potężny i groĽny. Musisz pochodzić po wyspie i znaleĽć zaklęcie, które zabije cyklopa "Awadakedabra". Otwierasz loch cyklopa, patrzysz, a tam Roman Terlikowski. Twój nauczyciel.

Rozdział 6
Dopływasz do klucznika, a on zapowiada twoje przybycie do stolicy planety. Musisz tam wracać. Zdobywasz tu zaklęcie panovitiv.

Rozdział 7
Przepuszczaj± cię. Idziesz do hotelu odpocz±ć. Spotykasz tam M±drego druida, który nie cierpi Lorda Prosiaka. Deklaruje, że pomoże ci w obaleniu Lorda. Na następny dzień idziesz pod zamek patrzysz i my¶lisz: "A gdzie jest most?". Musisz wrócić na morze i znaleĽć bezludn± wyspę, na której będzie mieszkał drwal.

Rozdział 8
Budujesz most. Wyprowadzasz atak na królestwo złego Lorda Prosiaka. PodpowiedĽ: Używaj zaklęć a szczególnie "Awadakedabra" Atakuj także swymi przyjaciółmi.


Autor: Bart & Maxiu
email: ???