...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 3 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgło¶ nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

Próba demona
Scenariusz 6
Gatunek: horror

Jest sobie piekło, a w nim mieszka podstarzały Władca Ciemno¶ci. Miał trzech synów - krwiożerczego Salla, wrednego Kintora i słabosilnego, potulnego jak baranek Edzia. 5 dni przed swymi urodzinami Władca ogłosił, że w dniu 300 urodzin wybierze swego następcę. Władc± zostanie ten, kto najlepiej zaliczy test składaj±cy się z 5 zadań. Gracz wciela się oczywi¶cie w Edzia.
Zadanie 1: polega na wykonaniu w czasie 30 minut jak największej liczby grzechów. Oczywi¶cie naszemu bohaterowi nic nie pójdzie dobrze. Jeżeli np. gracz zabije jakiego¶ staruszka, to jego żona rado¶nie podziękuje, bo bezbole¶nie skrucił jego cierpienie, gdyż dziad był chory na serce i a parę minut miał umrzeć...
Zadanie 2: gracz zostaje wrzucony do klatki w której siedzi hmm... najlepiej by było gdyby był cerber, ale chyba nie ma takiego czipsetu. Pomy¶lcie sami :)! Nasz piesek rado¶nie wita przybysza. Zadanie zostaje wykonane po poskromieniu zwierzęcia. Klatka jest ogromna, pełno w niej szafek i innych atrakcji. Gracz szuka zabawek, żarcia, do momentu gdy cerber zostanie oswojony. Oczywi¶cie tatu¶ uzna, że polecenie nie zostało wykonane, gdyż cerbera trza było poskromić sił±.
Zadanie 3: magia. Trzeba pokazać, że umie się dużo sztuczek magicznych (złych). Mamy 30 minut na zwiedzenie wielkiego zamku w poszukiwaniu ksi±g z magicznymi zwojami i księgami. Po upłynięciu tego czasu zaczyna się pojedynek z magiem. Używaj±c nabytych um. trza go zniszczyć. Po wykonaniu zadania Władca mówi, że gracz został zdyscyfalifikowany za to, że gracz grzebał w jego księgach. Jeżeli gracz nie będzie grzebał, to nie ma szans na zniszczenie maga.
Zadanie 4: gracz dostaje ofiarę, z któr± robi co chce. Nasz gracz zamiast przeszkadzać staruszce pomaga jej, chodzi do sklepu. Po wykonaniu zadań staruszki przegrywamy.
Zadanie 5: Którego nie ma. Władca powiedział, że to bez sensu bo i tak wygra Sall. Trafia na tron. Pierwsze co robi, to zabija swego ojca, a braci wyrzuca z piekła. Kintor jednak nie chce się z tym pogodzić i wraca do piekła aby zniszczyć brata. Nie udaje mu się jednak, ginie z r±k strażników. Nasz bohater zostaje wezwany do nieba, gdzie spotyka anioła. Tenże anioł daje graczowi moc, która jest w stanie zniszczyć zło. Edzio atakuje Salla, po drodze niszcz±c strażników. Staje na tronie ciemno¶ci. I jako że jest dobry, dobro czyni.
HAPPY END :D



Autor: Dem
email: dem3000@wp.pl