...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Subiektywnie o Tekstowych Grach Fabularnych i nie tylko
ZAYKOWORKS



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

Próba demona
Scenariusz 6
Gatunek: horror

Jest sobie piekło, a w nim mieszka podstarzały Władca Ciemności. Miał trzech synów - krwiożerczego Salla, wrednego Kintora i słabosilnego, potulnego jak baranek Edzia. 5 dni przed swymi urodzinami Władca ogłosił, że w dniu 300 urodzin wybierze swego następcę. Władcą zostanie ten, kto najlepiej zaliczy test składający się z 5 zadań. Gracz wciela się oczywiście w Edzia.
Zadanie 1: polega na wykonaniu w czasie 30 minut jak największej liczby grzechów. Oczywiście naszemu bohaterowi nic nie pójdzie dobrze. Jeżeli np. gracz zabije jakiegoś staruszka, to jego żona radośnie podziękuje, bo bezboleśnie skrucił jego cierpienie, gdyż dziad był chory na serce i a parę minut miał umrzeć...
Zadanie 2: gracz zostaje wrzucony do klatki w której siedzi hmm... najlepiej by było gdyby był cerber, ale chyba nie ma takiego czipsetu. Pomyślcie sami :)! Nasz piesek radośnie wita przybysza. Zadanie zostaje wykonane po poskromieniu zwierzęcia. Klatka jest ogromna, pełno w niej szafek i innych atrakcji. Gracz szuka zabawek, żarcia, do momentu gdy cerber zostanie oswojony. Oczywiście tatuś uzna, że polecenie nie zostało wykonane, gdyż cerbera trza było poskromić siłą.
Zadanie 3: magia. Trzeba pokazać, że umie się dużo sztuczek magicznych (złych). Mamy 30 minut na zwiedzenie wielkiego zamku w poszukiwaniu ksiąg z magicznymi zwojami i księgami. Po upłynięciu tego czasu zaczyna się pojedynek z magiem. Używając nabytych um. trza go zniszczyć. Po wykonaniu zadania Władca mówi, że gracz został zdyscyfalifikowany za to, że gracz grzebał w jego księgach. Jeżeli gracz nie będzie grzebał, to nie ma szans na zniszczenie maga.
Zadanie 4: gracz dostaje ofiarę, z którą robi co chce. Nasz gracz zamiast przeszkadzać staruszce pomaga jej, chodzi do sklepu. Po wykonaniu zadań staruszki przegrywamy.
Zadanie 5: Którego nie ma. Władca powiedział, że to bez sensu bo i tak wygra Sall. Trafia na tron. Pierwsze co robi, to zabija swego ojca, a braci wyrzuca z piekła. Kintor jednak nie chce się z tym pogodzić i wraca do piekła aby zniszczyć brata. Nie udaje mu się jednak, ginie z rąk strażników. Nasz bohater zostaje wezwany do nieba, gdzie spotyka anioła. Tenże anioł daje graczowi moc, która jest w stanie zniszczyć zło. Edzio atakuje Salla, po drodze niszcząc strażników. Staje na tronie ciemności. I jako że jest dobry, dobro czyni.
HAPPY END :D



Autor: Dem
email: dem3000@wp.pl