...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGMV || Zglos nowe materialy
RPG Maker :: RPG Maker MV

Przybliżenie - screen zoom (Galv)


Wtyczka umożliwia wykonanie zbliżenia na bohatera, zdarzenia, bądź na wskazane położenie przy pomocy wsp. X i Y.


Wtyczka umożliwia wykonanie przybliżenie ekranu do konkretnego współrzędnego fragmentu, określonej lokalizacji przy pomocy wsp. X i Y. Oczywiście skalowanie zajmuje nieco czasu (kilka sekund).

Tylko mapa oraz zdarzenia zostaną objęte efektem przybliżenia. Skrypt nie działa na wszelkiego rodzaju ramki z tekstem, menu itp. Ekran podczas zbliżenia można spokojnie przesuwać, poprzez ponowne wywołanie skryptu i wprowadzenie innej (nowej pozycji) współrzędnych X i Y.



Instalacja
- Popbierz plik znajdujący się na dole i rozpakuj.
- Wtyczkę (Galv_ScreenZoom.js) należy umieścić w swoim projekcie, w folderze js/plugins.
- Uruchom zarządzanie wtyczkami (F10), a następnie dodaj nową wtyczkę: Galv_ScreenZoom i ustaw na ON.



Dostępne polecenia (polecenia zdarzenia: skrypt):

Galv.ZOOM.move(x,y,scale,duration);
    Wyjaśnienie:
    x,y - przybliżenie na fragment o wsp.X i Y
    Scale - przybliżenie, 1 = 100%
    Duration - czas trwania jaki jest potrzebny na wykonanie przybliżenia

Galv.ZOOM.target(id,scale,duration);
    Wyjaśnienie:
    Id - przybliżenie do konkretnego zdarzenia. Za ID należy podać numer zdarzenia. Jeżeli za ID zostanie podane 0, przybliżenie będzie na gracza.
    Scale, duration - tak jak wyżej.

Galv.ZOOM.center(scale,duration);
    Wyjaśnienie:
    Przybliżenie na środek ekranu. Tutaj można jedynie podać scale oraz duration.

Galv.ZOOM.restore(duration);
    Wyjaśnienie:
    Powrót do normalnego ustawienia. Należy ustawić jedynie duration (czas trwania), jak szybko ma zostać wykonany powrót.



Autor: Galv
Pobierz:
  • Wtyczka: Przybliżenie - screen zoom (Galv), oraz gra demonstracyjna

    Tekst: Reptile
    Email: reptile@o2.pl