...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgło¶ nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Przyciemnione menu


Przyciemniane Menu by Kspark :) Reptile mi podsunoł mały pomysł na skrypt. Czyli tak jak jest w grach RPG ze robi sie czarny ekran i pochwili wyskakuje Menu.

Wiec zaczynamy :)

Tworzymy Typowe zdarzenie i nazywamy je np. MenuX dajemy funkcje równoległe zdarzenie i przeł±cznik : wybieramy najlepiej ten który oznacza start

a teraz struktura tego zdarzenia :

<>Warunek: Przycisk B został nacisnięty
<>Odcień ekranu (-255,-255,-255,0), @20
<>Czekaj: 20
<>Otwórz główne menu
<>Odcień ekranu (0,0,0,0), @20
<>
: Koniec
<>



pamietajcie aby menu dzialalo musi byc wł±czony przeł±cznik.

Teraz wchodzimy w Edytor skryptu:
Kopiujemy Scene_map i nazywamy je **Scene_map

odszukujemy wnim :



i zamieniamy na :



To wrzystko :) Dla przypomnienia: Zeby menu nowe dzialalo musi byc wł±czony przełacznik który wybralismy przy robieniu Typowego zdarzenia, aby uruchamiac normalne Menu wystarczy nacisn±c przycisk który odpowiada "R"

wrzelkie uwagi lub problemy kierowac na kspark@tvteletronik.pl




Autor: Kspark
email: kspark@tvteletronik.pl
Pobierz:
  • CMS, menu "X" i lokalizacja