...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 2 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Nawigator: Informacje || Problemy z programami || Zgłoś nowe materiały
Jesteś w: Strona :: Archiwum



30 Sierpnia 2011 - 10:48 (Reptile)

Ohayoo,
Wczoraj późnym wieczorem na chatcie obiecałem wrzucić jakąś nową gierkę do downloadu. Ha, oczywiście padła umowa, że nie chodziło tutaj o byle jaką gierkę, ale specjalną, jakiś rodzynek. Dlatego postanowiłem po raz kolejny przeglądnąć swoją szafę zwaną archiwum, wywracając nagrane CD jak i dyskietki z czasów 2003, i udało się dokopać do pewnego demka gry. Niejakie Final Fantasty I (Demo), które wykonał Cecil. Gra otrzymała co prawda niską notę, ze względu na drobne potyczki autora, jednak trzeba pochwalić poziom fabuły i dialogu, gdyż mogę stwierdzić, że doszczętnie zniszczył w moich oczach wiele dzisiejszych projektów spod RPGXP/VX. Szkoda tylko, że ta gra nie do końca jest tym rodzyneczkiem, bo jest dostępna w sieci od dłuższego czasu, ale chyba nie sądzicie, że powywracałem całą szafę, aby tylko dodać jedną gierkę Final Fantasty I (Demo). Jak przyjdzie czas to zarzucę czymś kolejnym, czymś ekskluzywnym.
Jya!


27 Sierpnia 2011 - 12:12 (Reptile)

Dobry,
Od kilku dni staram się coś napisać i ZAWSZE coś przeszkadza, ktoś coś chce, coś trzeba zrobić, załatwić, człowiek nie może nawet posiedzieć nawet przez chwile w spokoju. Dzisiaj też od 9 staram się wrzucić na stronę jakieś nowe materiały i o dziwo udało się. Nowy pak ikonek do RPGXP od Ails (34x34, png, 420 ikonek), znajdziecie tam niemalże wszystko od owoców, po umiejętności, bronie i ubrania. Światny pak. Tylko dopaść skrypt ruby na większe ikonki i gra i buczy. Teraz można wrócić do swoich obowiązków.
Jya!


23 Sierpnia 2011 - 23:13 (Reptile)

Wieczór,
Roboty jest w trzy i trochę, szkoda zatem zostawiać te ostatnie dni wakacji bez jakiś nowych wiadomości. Po dość długi oczekiwaniu, tygrys Frantiger wkońcu został zamieszczony w downloadzie. Wszystko co miałem napisać, chyba napisałem w tamtym opisie, kto tego tytułu jeszcze nie zna, to tylko zaciekawię, że to nie jest zwyczajny RPG, ba to nie jest RPG tylko kolejny eksperyment w RPG Makerze. Frantiger to giereczka z tych innych gatunków - 'logicznych', gdzie należy ruszyć swoje szare komórki, aby trochę się zabawić. A jako, że gra dość nietypowa, to zachęcam do downloadu (3MB, RPGXP) (((_^)
Jya na!


22 Sierpnia 2011 - 13:09 (Reptile)

Dobry deń,
Chyba już wspominałem o jakiś dodatkowych materiałach przy stronie, prawda? Kolejna nowa gierka ląduje do downloadu - Wspomnienia Ishiro. Jak na rtpówkę było całkiem nieźle, aż do momentu, gdy się okazała nieco krótkawa. Mimo rozmiaru (32MB) zapraszam do downloadu. Chodzi mi po głowie takie jedno pytanie, jak to jest, że autorzy wypuszczając gierkę (a czasami nawet nie mając nawet wersji demo) już mają przygotowane szereg informacji i prac, aby z niej zrobić jakąś serię... Nic w tym dziwnego nie jest, tylko szkoda, że nowsze projekty niczym się nie różnią od tamtych pierwszych. Mam nadzieję, że to się będzie zmieniało na lepsze.
Jya na!


20 Sierpnia 2011 - 23:22 (Reptile)

Dobry wieczór!
Tym razem przed newsem powstrzymała mnie pogoda, a dokładniej jedno błyśnięcie na niebie było w stanie odłączyć mnie od neta... i to na kilka godzin. Obiecałem wcześniej, że zacznę dodawać jakieś materiały, zatem trzeba dotrzymać obietnicy. Do downloadu ląduje nowa gierka, niestety nie do końca wysokich lotów. Spodziewałem się tego, wysokich nadziei nie pokładam w pierwszych projektach, a takie wrażenie sprawia gra Bohater, którą przesłał Matikun. Być może miałem zły dzień, że ten projekt tak mocno oceniłem (2/10), ale ocena na pewno nie wpłynie na plany autora co do kontynuowania kolejnej części gry. Bohater II: Zmierzch smoków jest już w drodze, a co więcej Matikun obraca się po gospodzie poszukując pomocy i prawdopodobnie znalazł kilku sprzymierzeńców. Zatem kolejna część gry powinna wypaść o wiele lepiej (mam taką nadzieję).
Jya na!


18 Sierpnia 2011 - 18:58 (Reptile)

Dobry wieczór!
Opóźnienie minimum dwóch newsów. Warto wspomnieć o konkursie GRMA Code-Off #6 - Odrodzenie Rhomika, który zakończył się, no dobre kilka dni wstecz. Reptile jak zwykle jest zacofany i wystawia wyniki nieco "później", no ale cóż, prace można spokojnie probać. Podziękowania dla Jazzwhisky, za to, że miał ochotę to rozwinąć i poprowadzić. Od kilku dni wszyscy wiedzą, że jestem z leksza zabiegany, a jakoś efektów na stronie nie widać... czy jest coś na usprawiedliwienie? Oczywiście (((_^) Pracy na pierwszy rzut oka nie widać, ale już wczoraj, tylko zabrakło czasu napisać newsa o tym dzięki Dragon Kamillo i Nordis pomoc przy przepisywaniu. O co chodzi, a o skromny dział gry, który został leciutko zmodyfikowany. Teraz przyjdzie pora na zmodyfikowanie recenzji, ale chyba dobrze by było wrzucić jakieś też nowe materiały... Ale o tym już wkrótce.

A na zakończenie drobny hint: Mouse point on the name
Jya na!


11 Sierpnia 2011 - 19:47 (Reptile)

Dobry wieczór!
Przez ostatnie kilka dni, nadal pracowaliśmy nad Elven Fantasy, layout został przystosowany do 1024x768 i wydaje się, że wszystko gra, aczkolwiek mam taką nadzieję. Wszystko jest trochę, takie jakby mniejsze, ale być może to przez moją rozdzielczość tak mi się tylko wydaje, najpierw widziałem wielkie a później małe, zatem wiadomo, że większe lepsze... Mimo wszystko trzeba się dostosować do reszty, mam wiec wielką nadzieję, że teraz wszystko jest ok, nie ma żadnych zbędnych scrolli i można się zabierać za działy. Ostatnio też wykonuje jakieś poprawki przy niektórych działach i jakby coś gdzieś nie chodziło, to nie panikujcie, tylko spokojnie napiszcie na maila. W razie problemów, czy pytań możecie mnie znaleźć dość często na chatcie, gg, czy mailu. Wracamy do pracy!
Jya na!


8 Sierpnia 2011 - 18:14 (Reptile)

Dobry wieczór!
Wczorajsze niepowodzenie z layoutem wymusiło na nas wrzucenie starego wyglądu (Fantasy Darkness), ale to było na szczęście wczoraj. Niektóre osoby miały szczęści i przez chwilę, mogły nacieszyć oczy nowym wyglądem. Dzisiaj natomiast trochę dłużej się przysiedziało i troszeczkę bardziej pomieszało się w kodzie. Z tego co widzę osobiście, problemów z nowym wyglądem być nie powinno. Ramki zostały usztywnione (jak nie po dobroci, to w inny sposób, prosić się nie będziemy) i powinno się wyświetlać wszystko zgodnie z zamiarem niezależnie od systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej, oraz rozdzielczości ekranu.

UWAGA! Tutaj ważna informacja, zanim ktoś mi zacznie płakać, że się coś nie wyświetla, albo coś się pojawia w złym miejscu (np. linki menu z prawej strony są niebieskiego koloru). W razie takich problemów należy: USUNĄĆ HISTORIĘ przeglądanych stron w swojej przeglądarce internetowej, ciasteczka, jakieś zapisane pliki offline itp itd. Jeżeli to nie pomoże, to być może zmiana przeglądarki internetowe, a w najgorszym wypadku ponowne wgranie systemu operacyjnego (Format!). Nie zapomnijcie zgrać tylko projektów d(((_^)
Jya na!


7 Sierpnia 2011 - 13:12 (Reptile)

Dzień dobry!
W tym miesiącu nieco późno, ale stare newsy zostały wrzucone do odpowiedniego im działu (archiwum). Dzisiejszy news, trochę późno właśnie z tej okazji, gdyż przez cały dobry tydzień, razem z Krisuroku walczyliśmy na wsze strony. Nie do końca nam to wyszło, założenie było nieco inne, efekt jak widać też inny, ale źle nie wygląda. Przez najbliższe kilka dni, wygląd "Elven Fantasy" będzie nam towarzyszył, aż przyjdzie pora na kolejne zmiany. Skoro mamy nowy wygląd na stronie, to teraz pora zabrać się i trochę odświeżyć kolejne poszczególne działy. Wszystko jednak w swoim czasie. Będziemy to robić oczywiście systematycznie, wraz z nowymi materiałami na stronę. Być może jeszcze dzisiaj coś tutaj się pojawi.
Jya na!