| Fantasy
| |
| Autor: Michu
RPG Maker: 2000 Wersja: Demo Gatunek: JRPG Język: Polski Rozmiar: 2.3 MB Ocena: 6/10
Informacje dodatkowe: - Brak
| | |
| DOWNLOAD | DYSKUSJA FORUM | |
Spoglądając na podpis autora tej gry od razu możemy mieć pewność że projekt który nam zaoferuje będzie na
wysokim poziomie. Nic bardziej trafnego! Ale po kolei.
Na początku gry wybieramy klasę swojego bohatera. Możemy być rycerze, magiem, złodziejem. W sumie jest 13
klas i każda ma swoje zalety i wady. Po wyborze klasy przechodzimy przez krótki samouczek
(jaki tam samouczek? Nie uczymy się sami tylko jakiś kolo ciągle nam wyjaśnia wszystkie aspekty
gry. Powinno być chyba "uczek" ;) ), a następnie rozpoczynamy naszą przygodę.
Tysiące lat temu jakaś starożytna cywilizacja stworzyła kilka kryształów utrzymujących
równowagę na świecie. 50 lat temu Wojownicy Świtu pokonali złego Exdeatha
(Tak! Ci z Final Fantasy V) Na świecie powstały nowe państwa jednak Exdeath
przeżył i w ratowanie świata wplątany zostaje nasz bohater.
Rozpoczynamy w gospodzie, obudzeni przez dzwon, udajemy się do króla Faramira, który daje
nam zadanie. A mianowicie zleca nam odnalezienie artefaktu - Czakry Śmierci. Po chwili bohater
wraz z towarzyszką zauważają złe zamiary króla i postanawiają zebrać wszystkie artefakty i
pokonać króla. Po drodze spotykają Roberta, który nie pamięta niczego, poza tym że ma zebrać
artefakt. To tyle o fabule.
Grafika w grze jest bardzo ładna, przejrzysta. Lokacje są kolorowe i ciekawe. Nie użyto ani jednego
standardowego ChipSeta. W dodatku sa dobrze użyte. Czasami jednak trochę piksele w oczy kłują
ale można to przeboleć. W grze jest świetnie zrobione własne menu. Widać że autro się postarał.
Ogrom opcji, w dodatku na ładnych tłach. Poza standardowymi walkami mamy jeszcze walkę w trybie
"papier, nożyce, kamień" tylko z użyciem ataków i magii. Całość dopełnia prosta gra karciana.
Wszystko razem sprawia bardzo miłe wrażenie.
Muzyka pogrywająca w tle jest dobrze dobrana i klimatyczna. Nie przeszkadza i pozwala się zagłębić
w wydarzenia ukazane w grze.
Podsumowując, gra to kawał solidnej, świetnie wykonanej roboty. Wciągająca, z
humorem, ładna i rozbudowana. Początkujący powinni brać z niej przykład.
Część pierwsza gry, tworzenie bohatera.
Własny system menu, jest zawsze mile widziany w grze.
A tutaj już sama gra, która reprezentuje się w miarę ok.
I na koniec lekko zmodyfikowany system walki.
Tekst: Burgund
email:
burgund@o2.pl