...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 12 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Problem z grami || Zgłoś nowe materiały
Download >> Gry


Ed, Edd, Eddy

Autor: Kuba Pajączek

RPG Maker: XP
Wersja: Pełna
Gatunek: JRPG
Język: Polski
Rozmiar: 40 MB
Ocena: 2/10

Informacje dodatkowe:
- Brak

DOWNLOAD | DYSKUSJA FORUM


Ed, Edd i Eddy jedna z kilku seriali animowanych Cartoon Network, znane z "Cartoon Cartoons". EEnE wszędzie mile widziany, oprócz w ojczystej Kanadzie. Szczerze, wcale się nie dziwię, gdyż osobiście za tym czymś nie przepadałem. Bohaterowie mnie odstraszali (wyglądem: przedstawienie trzech takich o cwaniaczków), kreska była dość specyficzna, a o humorze nie było do końca tam mowy. Wiadomo, każdy posiada nieco inne poczucie humoru, ale bezsensowne bełkotanie nie ma nic wspólnego z humorem. Mimo wszystko, taki jest trend, taka moda, i takie oczywiście czasy, gdzie tego typu bohaterowie są doceniani i lubiani. Serial doczekał się egranizacji, w postacic małej, fanowskiej, polskiej produkcji.

Pewnego dnia, w Peach Creek, gdzie mieszkają nasi bohaterowie, Chudy Edd, zwany także Double D, zrobił pracę na konkurs naukowy. Były nią roboty o inteligencji niemalże ludzkiej. Z tytułu łatwo się domyślić, że roboty nie zechciały zostać projektem naukowym, i wkurzyły się nieźle na Edków i cały świat i postanowiły przejąć władzę. Teraz Ed, Edd i Eddy muszą naprawić cały bajzel jaki zrobił Chudy Edd i uratować kolegów. Naszymi bohaterami będzie nie kto inny jak słynna paczka Eddów, no i tam po drodze oczywiście kilka znajomych z klasy. Cała historia jest dość przerysowana. Wycięty cytat z zapowiedzi autora opowiada co prawda o grze, opisuje historie owych robotów - my natomiast jesteśmy wrzuceni w totalny wir chaosu. Po prostu gracz dowiaduje się, że ma zatrzymać roboty. Jakie, po co, na co to już kij wie i drobny szczegół.

Jak dla mnie fabuła leży. Pomysł może i jakiś tam jest, ale przedstawienie nie wyszło do końca jak powinno. Dalej wcale nie jest lepiej, mamy pełno dziwacznych zasobów gryzących się ze sobą. RTPowe zasoby, oryginalne bajkowe twarze postaci + jakieś oryginalne (czy podejrzewam z generatora) prace. Battlersy jeszcze inny styl, ikonki oryginalne w paintcie wypociny. TOTALNY KOGIEL MOGIEL! Wszystko powywracane do góry nogami. Muzyka, mimo iż jest ciekawa, oldschoolowa to całkowicie nie podchodzi pod klimat EEnE. Skrypty brak, quest - idź, weź przynieś. Dialogi nic nadzwyczajnego.

Może zatem humor i grywalność jest dobra? Zapomnijcie. Dla mnie męczarnią było zwiedzanie owego miasteczka Eddków, rozwalanie przeciwników w podstawowych systemie walki. Wszystko wygląda kanciasto, w szczególności mapping pozostawia dużo do życzenia. Jakaś może różnorodność? Jakiś więcej elementów, wysilenia się co do mappingu, a gdzie tam, nic, zapomnijcie. Wcale się nie dziwię firmie Enterbrain, że w kolejnych (nowszych) makerach wprowdza jakieś "limity" co do używania [np. tilesetów(kafelków)], gdyż są niepoprawnie używane. Nowe RGSSy tutaj nic nie wskórają, gdy najważniejsze PODSTAWY PROGRAMU - LEŻĄ! (To się nie tyczy tylko tego projektu, tak na marginesie)

Podsumowując, brak mi słów co tutaj napisać. Cały projekt wykonany niepoprawnie, a najlepiej byłoby do niego się bardziej przyłożyć. Super gry wcale szybko nie powstają, są jednak wyjątki. Być może odbieram tę grę negatywnie, gdyż nie jestem fanem Eddków, a przez grę też się nim nie stałem. Może fani serialu spojrzą na to innym okiem, chociaż w to wątpie.

Mapping, jak wykonanie grafik bohaterów totalnie leży.
Wymieszanie stylu bajkowego z Cartoon Network, z bajkowym RPG Makerem XP i dorzucenie do tego materiałów z Mortal Kombat, to już mistrzostwo na co można było wpaść.
Uciekamy przed zgrają cyborgów - jakby ktoś nie wiedzieł gdzie - to w szkole.
No i system Menu, standardowy z RPG Makera XP.


Tekst: Reptile
email: reptile@o2.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024