Quest 68
Dziewczyna nie umiejąca śpiewać
Część I
Na naszej drodze napotykamy płaczącą niewiastę, która ma problem. Mianowicie, w następnym dniu bierze udział w przedstawieniu, w którym ma śpiewać (powiedzmy hymn na cześć jakiegoś legendarnego tam w wiosce, znanego bohatera czy coś w tym stylu). Tak jak w tytule, dziewczyna nie potrafi śpiewać, wstydzi się swojego głosu, jest nieśmiała, nie potrafi czytać z nut.
Naszym zadaniem będzie wesprzeć biedną dziewczynę, poprzez "jednodniową randkę". Przez cały dzień będziemy z nią spacerowali po np. plaży, lesie, przy jakiś pięknych krajobrazach i wykonywali proste ćwiczenia (np. zręcznościowy skrypcik na naciskanie klawiszy w odpowiednim momencie) na wykonanie poprawnego śpiewu, aby nauczyć dziewczyny rytmu, słów, melodii, a może, aby przede wszystkim dodać pewności w siebie i ukazanie, że posiada piękny głos, którego nie powinna się wstydzić.
Podziękowanie: nie mam tutaj jakiegoś szczególnego pomysłu. Może jakiś specjalny przedmiot, albo zwykłe "dziękuję" by wystarczyło?
Część II
Po jakimś czasie odwiedzamy naszą znajomą dziewczynę, aby rzucić okiem jak się jej wiedzie. Cieszymy się z szczęścia dziewczyny, że wszystko się dobrze układa, ale posiada nowy problem: dziewczyna jest znana w całym miasteczku i opanowała już wszystkie śpiewy. Ludzie chcieliby usłyszeć jakąś nową historię - prawdziwą - a nie jakieś tam legendy. Chcą, aby dziewczyna śpiewała o życiu.
Oczywiście, mamy do wyboru 2 opcje:
a) olewamy sprawę - no to proste, zostawiamy dziewczynę z problemem i niech się martwi, nie...
b) chcemy jej pomóc - tutaj myślę, że bohater mógłby opowiedzieć o swoich problemach (wyciągniętych z fabuły), czym się zajmuje, co planuje itp. itd.
Rozwiązanie? Może jakaś prosta zdarzeniówka za pomocą polecenia
Pokaż wybór, aby dobrać jak najlepsze rymy, aby złożyć piękne opowiadanie? Myślę, że takie coś w zupełności wystarczy. Oczywiście można zawsze coś lepszego wyczarować.
Podziękowanie? Może dziewczyna będzie swoim śpiewem leczyła całą drużynę (HP/MP). Oczywiście za freeko.
Część III
Uwaga!
Nagrodą będzie dodatkowa postać w drużynie, dlatego ważne jest, aby przewidzieć sytuację, czy będziemy mogli przyjać nową postać do drużyny!
To już będzie ostatnie nasze spotkanie z dziewczyną. Tylko musi trochę czasu minąć, zanim się zabierzemy do tej części questu. Dowiadujemy się, że dziewczyna ma w sobie krew syren - dlatego jej śpiew jest taki specjalny. Chciałaby zagrać na jakimś specjalnym instrumencie, ale nie potrafi w mieście znaleźć czegoś odpowiedniego dla siebie, czegoś oryginalnego. Potrafi grać na różnych instrumentach, ale czuje, że to nie jest to.
Proponuję zrobić aktywowanie tego questu pod warunkiem, że wykonaliśmy powyższe cześci oraz zdobędziemy złotą harfę.
Sposób zdobycia przedmiotu:
W zasadzie to wszystko jedno, czy znajdziemy go gdzieś w jakiejś jaskini, nad morzem, czy wyrwiemy siłą jakiemuś stworowi wykonując przy tym dodatkowego questa. Masz zdobyć ten przedmiot.
Po ukazaniu złotej harfy, dziewczyna jest zachwycona instrumentem. Zadaje wiele pytań (np. W jaki sposób i gdzie zdobyliśmy ten przedmiot). Przedmiot pomaga dziewczynie w rozwinięciu swych umiejętności leczniczych. Proponuje wyruszyć z nami w podróż, doczepiając się do drużyny.
Postać dziewczyny będzie miała umiejętności lecznicze [Wszelkiego rodzaju leczenia, odnawianie energi HP, MP, wskrzeszanie, leczenie złych stanów (np. Cisza) czy będzie w stanie narzucić na przeciwnika zły stan (np. Cisze, Ogłuszenie, Zauroczenie)]
Myślę, że dość jasno przedstawiłem tego questa. Mam nadzieję, że komuś się przyda w jakiś sposób. Oczywiście imię dziewczyny jest dowolne. Ważne, żeby było jakieś takie trafne i do niej pasowało.
Autor: Reptile
email:
reptile@o2.pl