Quest 73
Znajdź go... proszę!
W wiosce spotykamy syna wodza/burmistrza.
Nasz bohater mówi że potrzebuje jakiegoś teleportera
do Świątyni/zamku/czy tam co nam wpadnie do głowy.Na to nasz ,,synek"
daje nam propozycje:
Przeteleportuje nas jeżeli znajdziemy wygnanego Mędrca w lesie.
Mędrzec został wygnany za jakieś przestępstwo(kradzież,morderstwo
lub coś w tym stylu) którego nie popełnił.Wrobił go w to Mag z
tej wioski.Ale o tym Zleceniodawca nie wie.Mędrzec zna tylko przepis
na lekarstwo zarazy panującej w wiosce.
Więc idziemy w lasy szukając Mędrzec.Mędrzec jest w jakiś podziemach
lasów obok wioski.Niestety on nie wraca do wioski bo boi się straży.
A dokładniej śmierci(straże go zabiją).Opowiada o tajemnym przejsciu
do wioski.Więc:
a)Idziemy przez wioskę walcząc ze strażą.
Bronimy Mędrca tracąc reputacje(za zabijanie straży).
Dochodzimy do Zleceniodawcy i odbieramy nagrode.
b)Idziemy tunelem.
Na końcu tunelu spotykamy Maga rozwalamy go wraz z Mędrcem.
Dostajemy nagrode i reputacje za rozwiązanie zagadki:
Mag wrobił w przestępstwo Mędrca.Ukrył to dobrze.
c)olewamy misje.
Nic...Olewamy misję - nie dostajemy nagrody...
Widzicie nic prostrzego.
gites-malines nara.
Autor: Mrozik
email:
tonieja_20@o2.pl