...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 74
Magiczny przedmiot


W pewnym mieście/wiosce spotykamy jakiegoś gostka. Wspomina o pewnej książce (wstaw tytuł), w której znajduje się historyjka brzmiąca mniej więcej tak:

Pewien król bardzo kochał swoją córkę, kochał ją tak bardzo, iż postanowił po śmierci oddać jej swój magiczny pierścień/naszyjnik. Król był bardzo dobry, a jako, że nie układało mu się z jego żoną (gdyż ona kochała tylko pieniądze), podobnie jak i jego syn, dlatego postanowił swój skarb oddać córce.

Z tego co wiadomo, król nie zdążył oddać magicznego przedmiotu córce i po śmierci został pochowany w katakumbach, gdzie po prostu straszy, gdyż jego dusza nie zazna spokoju. Naszym zadaniem będzie odebranie tego magicznego przedmiotu, a nagroda standardowa, standardowa: kilka punktów doświadczenia oraz złota.

Teraz kilka propozycji, co do questa:
Podczas spotkania w katakumbach, dusza króla zadaje pytanie: kim jesteśmy. Oczywiście jakieś małe wyjaśnienie kim jesteśmy, a następnie jakoś sprytne przekonanie komu chcemy dany przedmiot dostarczyć. Tutaj oczywiście możliwość wyboru:
  • Córka
  • Żona
  • Syn
  • Najemnik wynajęty przez jakiegoś gostka

Jedyna sensowna odpowiedź to będzie córka, gdyż wtenczas król dobrowolnie odda nam magiczny przedmiot, oraz przestrogę, że jeżeli założy go ktoś inny, natychmiastowo zginie, w przeciwnym wypadku zostaniemy zaatakowani przez króla i jego żołnierzy.

Po powrocie z magicznym przedmiotem do zleceniodawcy, odbieramy nagrodę.

Jeżeli wybraliśmy pierwszą opcję, że król oddał dobrowolnie przedmiot i powiedział o przestrodze pojawi nam się przy oddawaniu wybór:
  • Powiedzieć przestrogę usłyszaną od króla
  • Oddać po prostu przedmiot

Przy pierwszej odpowiedzi otrzymamy dodatkowe punkty doświadczenia, oraz możliwość wykonania części 2 tego questa. Jeżeli oddajemy przedmiot nic nie mówiąc, to tracimy punkty reputacji (o ile coś takiego macie w grze).

Część 2
Zleceniodawca prosi nas, abyśmy zanieśli owy magiczny przedmiot do specjalnego kowala, który jest w stanie ściągnąć ową klątwę z przedmiotu.

Kowal po przeanalizowaniu przedmiotu, postanawia nam pomóc, ale pod warunkiem, że wykonamy dla niego jakieś specjalne zadanie (np. zdobycie kilku materiałów, jakiś magicznych metali czy coś). Po zdobyciu materiałów, kowal wręcza nam oczyszczony królewski przedmiot, który będziemy mogli zanieść do zleceniodawcy i odebrać nagrodę.


Autor: Mrozik
email: tonieja_20@o2.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024