...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 79
Piekielne Wrota


Istnieją wrota wymiarowe przez, które złowrogie istoty docierają do świata ludzi. Pewna organizacja prosi nas by znaleźć sposób na dezaktywacje wrót, gdyż tylko w ten sposób uda się zapobiec rozprzestrzenianiu się tych istot.

Wrota powinny się znajdować w jakimś ciekawym miejscu, żeby czuło się klimat. Las/jaskinia lub przed nią. Tu w zasadzie jest pole do popisu bo można wy myśleć praktycznie wszystko.

W okolicach wrót znajdują się jakieś cztery posągi, które sprawiają wrażenie jakby miały coś trzymać. Tym czymś są pewne kielichy, których niestety nie ma. Proponuję je porozrzucać po świecie, gdyż jeden obok drugiego mija się nieco z celem (psuje całą zabawę, niech gracz się trochę namęczy, a co).

Naszym zadaniem jest właśnie odnalezienie tych czterech zagubionych kielichów i wstawienie ich w odpowiedni posąg - to znowuż dezaktywuje wrota, dzięki temu istoty nie będą się przedostawać do świata ludzi, a my zostaniemy hojnie wynagrodzeni.

Oczywiście jest też druga strona medalu, bo przez dezaktywacje wrót zmniejszy się nam liczba napotykanych przypadkowo przeciwników co się wiąże z wolniejszym zdobywaniem doświadczenia.

Przy wykonywaniu questa gracz będzie miał możliwość by troszkę pokombinować ma się rozumieć, i np: może zebrać kielichy, ale ich nie ustawiać, dzięki czemu będzie mógł skorzystać z większej ilości potworków by szybciej expić.

Taka mała propozycja, żeby nie okazało się za proste do wykonania, to można wprowadzić małe urozmaicenie: powiedzmy, że po jakimś czasie poziom trudności mocno podskoczy w górę - mocniejsi przeciwnicy itp. to zmusi gracza do dezaktywacji wrót prędzej czy później.


Autor: Krisuroku
email: krisuroku@op.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024