...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 12
Lodowce


Odnajujesz sopel suwerenności oraz starożytną mapę, ukazującą Armitańskie lodowce, wsród których ukryty jest ekwiwalentaż należący ongiś do pradawnych bóstw lodu. Trafiasz w tamte okolice, gdzie masz do pokonania zarówno przeszkody terenowe, żywych przeciwników.

Ominiecie przeszkód (obsuwiska, wystajace sople, szczeliny) nie jest możliwe w standardowy sposób, gdyż otaczają one miejsce ukrycia wspomnianego ekwiwalentażu. Realne bedzie to dopiero po odwiedzeniu maga Gilitha, który z kolei jest strzeżony przez hordę, żądnych ludzkiego mięsa Lermeharów. Natomiast pokonanie ich jest możliwe po natrafieniu na grotę załataną taflą lodu.

Odsuwamy ją, zabieramy uktyty tam kołczan ze strzałami o złotych grotach (dla Lermeharów są zabójcze), docieramy do Gilitha, któremu dajemy sopel suwerenności. W zamian ów mag tworzy lodowy pomost ponad przeszkodami terenowymi i droga do artefaktów pradawnych bóstw stoi otworem.


Autor: R@DI@T
email: radiat@tlen.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024